glattkjøring

ORIGINAL: lille umulius

jupp[:)]

hvordan går det med lappen??

skal ha glattkjøring neste onsdag, nå gruer jeg meg [&:]

ORIGINAL: EmmaT

ORIGINAL: lille umulius

jupp[:)]

hvordan går det med lappen??

skal ha glattkjøring neste onsdag, nå gruer jeg meg [&:]

ikke noe å grue seg til[;)] det går så bra skal du se[:)]
jeg synes det var kjedelig[:'(] 

kjedelig ja, jeg er redd uten at det er glatt jo [:D] hoff og så 4100 kr [&:]

ORIGINAL: *LiLLa*

det var det gøyeste med å ta lappen,joo[:D]

helt ærlig så syns jeg ikke det er noe kjekt med å ta lappen. jeg gjør det KUN fordi jeg må [&o]

helt ærlig så syns jeg ikke det er noe kjekt med å ta lappen. jeg gjør det KUN fordi jeg må [&o]
åh????hvorfor MÅ du da??pga jobb, eller?

ja når unger skal leverest i bhg, og rekke jobb føler jeg at jeg må ha bil. er veldig handikappa nå med buss.

ORIGINAL: Sanka

Dyrt ja [&:] Men er ganske morsomt da. Kun kjøringa, det å høre på de der inne er kjedelig, men nå hadde jeg en ganske morsom kjørelærer på glattkjøringa. [:)] Også får man kjøre hele veien ut til der, er jo et godt stk, for regner med du skal der jeg var [;)][:)] Prøve å slappe av, lykke til da [:)]

takk. det har bare ikke helt løsna enda for meg ang den kjøringa. føler jeg enda stinker, og er veldig redd. men flere obl ting unnagjort .. så er jeg vel et steg nærmere tenker jeg.

Dyrt ja [&:] Men er ganske morsomt da. Kun kjøringa, det å høre på de der inne er kjedelig, men nå hadde jeg en ganske morsom kjørelærer på glattkjøringa. [:)] Også får man kjøre hele veien ut til der, er jo et godt stk, for regner med du skal der jeg var [;)][:)] Prøve å slappe av, lykke til da [:)]

takk. det har bare ikke helt løsna enda for meg ang den kjøringa. føler jeg enda stinker, og er veldig redd. men flere obl ting unnagjort .. så er jeg vel et steg nærmere tenker jeg.
Ja er jo det da [:)] Var utrolig nervøs jeg å, en kjørerlærer jeg aldri hadde sett før og en annen person i bilen jeg aldri hadde truffet før, men gikk fort over. Jeg fikk i "oppgave" å kjøre slik man ikke skal gjøre og det endte jo med mye latter for å si det slik, ble liksom ganske gøy utover det. [:D]

hjelp har vi ikke den samme kjørelæreren?

ORIGINAL: Tøsa

mhm! glattkjøring er kjempemorsomt!!!!!!! [:D]

hjelp har vi ikke den samme kjørelæreren?
Jeg fikk ikke, men det var fordi min fikk noe familiekrise, men tror det er vanlig å få den kjørelærer'n du pleier å ha da [:)]

ok hehe litt panikk her. må ha elin der som psykisk støtte.

ORIGINAL: Ihne

Men om du har begynt på det obligatoriske så er du jo laaaaaaaaangt på vei[:D]
Til sommeren ser vi deg kruse rundt[:D][:D][:D]

det som er målet/drømmen [;)]

Back
Topp