Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: EmmaT
ORIGINAL: lille umulius
jupp[:)]
hvordan går det med lappen??
skal ha glattkjøring neste onsdag, nå gruer jeg meg [&:]
ORIGINAL: *LiLLa*
ORIGINAL: EmmaTåh????hvorfor MÅ du da??pga jobb, eller?
det var det gøyeste med å ta lappen,joo[:D]
helt ærlig så syns jeg ikke det er noe kjekt med å ta lappen. jeg gjør det KUN fordi jeg må [&o]
ORIGINAL: Sanka
Dyrt ja [&:] Men er ganske morsomt da. Kun kjøringa, det å høre på de der inne er kjedelig, men nå hadde jeg en ganske morsom kjørelærer på glattkjøringa. [:)] Også får man kjøre hele veien ut til der, er jo et godt stk, for regner med du skal der jeg var [;)][:)] Prøve å slappe av, lykke til da [:)]
ORIGINAL: EmmaTJa er jo det da [:)] Var utrolig nervøs jeg å, en kjørerlærer jeg aldri hadde sett før og en annen person i bilen jeg aldri hadde truffet før, men gikk fort over. Jeg fikk i "oppgave" å kjøre slik man ikke skal gjøre og det endte jo med mye latter for å si det slik, ble liksom ganske gøy utover det. [:D]
Dyrt ja [&:] Men er ganske morsomt da. Kun kjøringa, det å høre på de der inne er kjedelig, men nå hadde jeg en ganske morsom kjørelærer på glattkjøringa. [:)] Også får man kjøre hele veien ut til der, er jo et godt stk, for regner med du skal der jeg var [;)][:)] Prøve å slappe av, lykke til da [:)]
takk. det har bare ikke helt løsna enda for meg ang den kjøringa. føler jeg enda stinker, og er veldig redd. men flere obl ting unnagjort .. så er jeg vel et steg nærmere tenker jeg.
ORIGINAL: Tøsa
det var det gøyeste med å ta lappen,joo[:D]
mhm! glattkjøring er kjempemorsomt!!!!!!! [:D]