Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Labambie
Denne er egentlig rævvabakfram sin, men jeg har modifisert den og den er MYE bedre sånn:
til en langpanne:
400 gr smelta smør
1 kg melis
2 plater lys kokesjokolade
4 ss sterk kaffe
6 ts vanlijesukker
visp sammen. Sånn helt på slutten har du i 2 eggeplommer, da blir den fluffy og får en rund og fyldig smak. Me like!!! [:D]
ORIGINAL: Cathy1
Denne er egentlig rævvabakfram sin, men jeg har modifisert den og den er MYE bedre sånn:
til en langpanne:
400 gr smelta smør
1 kg melis
4 ss sterk kaffe
6 ts vanlijesukker
visp sammen. Sånn helt på slutten har du i 2 eggeplommer, da blir den fluffy og får en rund og fyldig smak. Me like!!! [:D]
okei... nam ! men... åssen gjør man det når man skal ha kaffi oppi ? må jeg lage kaffe eller bare pulveret ? høhø...
Smelt smøret og sjokoladen sammen, det glemte jeg å si. Så sparer du masse tid! Jeg bruker som regel pulverkaffe som jeg blander sterk med bare glo varmt vann fra springen. I en egen kopp eller noe..
Og for å si det, 1 kg melis er 2 pakker melis... [;)] Verste jeg vet er når man får servert sjokoladekake, også er det bare bittelitt fyll på toppen. Nei, det skal være masse masse!! [:D]
til en langpanne:
400 gr smelta smør
1 kg melis
4 ss sterk kaffe
6 ts vanlijesukker
okei... nam ! men... åssen gjør man det når man skal ha kaffi oppi ? må jeg lage kaffe eller bare pulveret ? høhø...
Smelt smøret og sjokoladen sammen, det glemte jeg å si. Så sparer du masse tid! Jeg bruker som regel pulverkaffe som jeg blander sterk med bare glo varmt vann fra springen. I en egen kopp eller noe..
Og for å si det, 1 kg melis er 2 pakker melis... [;)] Verste jeg vet er når man får servert sjokoladekake, også er det bare bittelitt fyll på toppen. Nei, det skal være masse masse!! [:D]
TAKK !!! [:D][:D][:D] jeg er helt idiot på kjøkkenet... øvelse gjør mester ! puh... hehe
ja det skal være masse... sånn at du kjenner nesten karius slår seg til ro der og da !
men det var grååådig masse melis ? hehe...
hvor mye vann skal jeg blande kaffen med da ? ca ? :D