Glassfiberstrie

Kefirånde

Gift med forumet
Er det noen som har erfaring med å fjerne glassfiberstrie? Ønsker å legge tapet på gabben sitt rom, men det er de der hersens "boblene", og da går det jo ikke. Hvordan kan man fjerne glassfiberstria?

Vet du hva den er festet på? Den er noe dritt på gipsplater hvertfall. Jeg satt med skrape får å få den av... Sånn man fjernen maling etc på vinduer. Den er vel 3 cm bred..[:'(]

ORIGINAL: Gunni

Vet du hva den er festet på? Den er noe dritt på gipsplater hvertfall. Jeg satt med skrape får å få den av... Sånn man fjernen maling etc på vinduer. Den er vel 3 cm bred..[:'(]

Det er 2 1/2 murvegg og en lettvegg som jeg ikke vet hva den består av
Brukte du bare skrape, eller hadde du noe løsemidler på?

ORIGINAL: Jaggumeg

ORIGINAL: Gunni

Det er 2 1/2 murvegg og en lettvegg som jeg ikke vet hva den består av [&:]
Brukte du bare skrape, eller hadde du noe løsemidler på?

Jeg brukte skrape bare ja, visste ikke bedre, da jeg var alene om å pusse opp stua. Vet ikke hvordan stria er på murvegg jeg da...

ORIGINAL: anette_

Men e det isje ng så d går an å tapensere over denne glassfiberstria slik at d blir helt glatt og fine vegg..?? syns jeg har sitt noe slik i sånne bygg butikker...[8|]

Ah, det skal jeg sjekke ut neste gang jeg er på bauhaus! Takk for tipset! [:)]

Begynner å bli veeeeldig i tvil om jeg gidder det tapetstyret. Var på bauhaus i dag for å kjøpe tapet og sånn dekketapet som jeg fikk tips om, men ble så usikker at vi drog hjem med uforettet sak.

Meeeen, fikk meg ny klokke da, så turen var ikke helt fånyttes[;)]

Back
Topp