glass

dagosi

Gift med forumet
Himmelbarn
Novemberbarna 19
vi skal være i et samfunnshus inne i malangen, vet at tallerkner og rødvinsglass skal de ha nok av, men aner jo ikke om de har konjakk glass, likørglass, hvitvinsglass eller longdrinkglass... eller andre typer glass for den del. hvordan gjør dere det med glass?hvilke glass skal dere ha? hvor mange av hvert glass trenger dere og hvor mange gjester er dere da?
*panikk*

ja... det er jo faktisk ikke så dumt.... plastikk :) hvor får man tak i shot glass i plastikk? å hvor mange glass beregner du per person?

ORIGINAL: Linda29

Alt finnes av glass i det lokalet vi skal være i.. [:)]

heldiggris... kan hende det finnes litt men aner ikke...

ORIGINAL: dagosi

ORIGINAL: Linda29

Alt finnes av glass i det lokalet vi skal være i.. [:)]

heldiggris... kan hende det finnes litt men aner ikke...
Det er gansek greit.. Alt av glass, bestikk og servise.. Men må ha med duker, lysestaker og slike ting selv da.. Men det var helt greit da jeg hadde sett meg ut hvordan bordene skal være [8D]

om jeg kjøper litt i plastikk blir jeg allefall ikke fri etter første drinkene...
duker ja...gosj, må finne duker....

om jeg kjøper litt i plastikk blir jeg allefall ikke fri etter første drinkene...
duker ja...gosj, må finne duker....
Hehe.. Alt man egentlig må ha [8|] Duker har vi fra en nabo som hadde bryllup i fjor.. Ganske greit.. Men må ha tyll.. Mørk mørk rød, men finner det ikke [:(]

jeg har tyll men ikke duker, koster sikkert en formue for så mye stoff... gubben mente på vi skulla ha papirduker [:'(]

jeg har tyll men ikke duker, koster sikkert en formue for så mye stoff... gubben mente på vi skulla ha papirduker [:'(]
Hvor har du fått kjøpt tyll??????
Svigermor nevnte også papirduker.. Er faktisk ganske mange fine og mange som ikke ser/kjennes ut som papir..

jeg var og fant inne på en stoffbutikk midt i gågata i tromsø, de hadde masse masse tyll i alle mulige farger, kostet vell 64kr pr meter eller noe...
papir... hmmm... får kjøpe en duk og se først om jeg blir fornøyd med kvaliteten....

jeg var og fant inne på en stoffbutikk midt i gågata i tromsø, de hadde masse masse tyll i alle mulige farger, kostet vell 64kr pr meter eller noe...
papir... hmmm... får kjøpe en duk og se først om jeg blir fornøyd med kvaliteten....
Litt langt til tromsø for min del [&:]

gubben e fra meistervik :) så vi skal ha det i kirka på sand å festen blir på norby samfunnshus :) leie dæm ut glass? hmmm bør kanskje dra dit å høre litt...

Vi skal leie telt, og der føller det med det vi trenger av glass..
Men etter maten tenkte vi å bytte til plast, er så kjedelig om noen klarer å knuse også slipper vi da å leie ennå flere glass[:D]

dere som kjøper plastikk, beregner dere mange glass pr person?

Back
Topp