GLAHISTORIE

Pia81

Elsker forumet
Ei venninne av meg fødte sitt andre barn klokken 12:31 i dag.. Det ble en jente på 3690 og 51cm lang!!!
Gjett om jeg skal på sykehuset i mårra å se på det lille gullet!!!!!!

Åhh så morro...sikkert kjempeskjønn jente.Du får hilse fra kommende junimammaer[;)]

Sjalusien kommer til å renne over... Men jeg gleder meg helt forferdeli til å se det lille nurket og holde i henne!!

Kjenner det klemmer i magen bare jeg tenker på det... Har vært borte i helga jeg nå, og skal på arbei i kveld.. Så det skal bli en deilig avveksling og kose med en liten baby!!!!!

Hva har skjedd her i helga da?

Egentlig vært lite her på juniklubben synes jeg ,de fleste har nok holdt seg på generelt,i allefall i går.

Jeg har ikke vært så mye på generell jeg.. Spørs om jeg er litt for forsiktig.. syns det er litt vilt der inne.. .kan hende jeg har vært uheldig med mine diskusjoner men.... jaja.. trives så godt her..

Men skulle vært mye flere diskusjoner her da!!!

ORIGINAL: Pia81

Jeg har ikke vært så mye på generell jeg.. Spørs om jeg er litt for forsiktig.. syns det er litt vilt der inne.. .kan hende jeg har vært uheldig med mine diskusjoner men.... jaja.. trives så godt her..

Men skulle vært mye flere diskusjoner her da!!!

Jeg også trives best her[;)]også er jeg litt på svangerskapet[:)]

Vi får bare bli flinkere til å diskutere sammen her tror jeg...!!
Har startet en tråd eller to på svangerskapet jeg også.. Følte jeg måtte stå opp for min mening der, når ei ble direkte mobba der!

Vi får bare bli flinkere til å diskutere sammen her tror jeg...!!
Har startet en tråd eller to på svangerskapet jeg også.. Følte jeg måtte stå opp for min mening der, når ei ble direkte mobba der!

Åhh..er det blitt tullball der også?ikke fått med meg det jeg..

Gratulerer til venninna de da...
da blir vel du "tante"[:D]
koselig det, jeg vil også kose baby[:)]

Er det ikke noen venninner rundt dere som får baby på nå samme tiden da...??
Har hatt litt flaks slik vi da... Er 4stk i nærheten.. blir samma året i allefall.. Jeg til slutt da...
TYPISK.. hehe[:)]

har ingen kjente som er gravid jeg[:(]
føler meg ensom....
alle blir vel drittlei av meg til slutt.... åååå nei nå kommer hun og bare skal prate om baby osv...

gratulerer med veninna di da..er alltid kjempe kos med små babyer...du får kose deg på sykehuset på besøk..om ikke så lenge er det vel din tur..

Er det ikke noen venninner rundt dere som får baby på nå samme tiden da...??
Har hatt litt flaks slik vi da... Er 4stk i nærheten.. blir samma året i allefall.. Jeg til slutt da...
TYPISK.. hehe[:)]

Jeg har ei vennine som skal ha baby ca om 5 uker[;)]

ORIGINAL: Lisbeth83

har ingen kjente som er gravid jeg[:(]
føler meg ensom....
alle blir vel drittlei av meg til slutt.... åååå nei nå kommer hun og bare skal prate om baby osv...

jammen kjære deg du har jo oss[;)]

Ei venninne av meg fødte sitt andre barn klokken 12:31 i dag.. Det ble en jente på 3690 og 51cm lang!!!
Gjett om jeg skal på sykehuset i mårra å se på det lille gullet!!!!!!

gratulerer så mye til venninna di![:)]

Back
Topp