Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å, det skjønner eg godt er noko som gjer deg glad!!Det som gjør meg mest glad er minstens fremgang i språket etter han han fikk lagt inn drenblir og kjempe glad når begge gutta koser seg sammen og de holder på å le seg fillete sammen
![]()
Å, det skjønner eg godt er noko som gjer deg glad!!men språket?
korleis type språk har han?
Å, for ein lettelse det må vere for han også!!:/ stakkarsHan har omtrent vært døv på venstre øret siden fødsel og har hørt greit på høyre øre..Han har så og si vært døv på venstre øre i 3,5 år og hatt veldig dårlig språk,prata veldig babyspråk lenge men nå kommer det masse ord og setninger i full fart her![]()
Å, for ein lettelse det må vere for han også!!:/ stakkarssom om den alderen ikkje er frustrerende nok, med tanke at dei ikkje alltid klarer å formidle det dei ønsker... :/
Jeg blir glad av å se sambo og mini sammenBlir glad når det nesten er april, for da er det nesten mai, og så er det nesten juni og da er det sommer for fullt!!
![]()
Det er nok ganske naturleg at han henger litt etterJa helt klart han er en skikkelig godgutt nå,misforstå meg rett men ble skikkelig sliten tidligere for han ble så sinna når ingen skjønte han,men nå så klarer han og fortelle det eller så viser han detHan har fortsatt noen talefeil men det får bare så være og noen bokstaver mangler.Nå er hele ungen et eneste stort smil så og si hele tiden..
Håper det smakerJeg er glad for at vi skal spise McDonaldsHaha. Ingen av oss orker å lage mat, og han reiser tross alt i morgen tidlig..
Da skal jeg være sunn og fin
![]()
Det er nok ganske naturleg at han henger litt ettermen han har god tid til skulestart, og sia endringene skjer såpass fort kjem han vil å ta igjen dei andre i rekordfart
![]()