gladpi

litjpi

Glad i forumet
Er du fra Klæbu eller? Bor der jeg også skjønner du[:D][:D]

jepp [:D] Bor atme nordset [:D]
enn dær?[:D]

Åja, du gjør det. Æ e innflytter fra trondheim å bor på Haugamyra, attme skolen[:D] Ser det e ei på des-10 som bor på Nordset å.
Går du te jordmor i klæbu da?

Vi har jo termin samme dag å[;)]

innflytter fra tr.heim hær å men kjæm fra kr.sund da så e egentlig møring [8D]
Hehe, ja e t a turid ja [8D]
Nei d hær va arti ja [:D]

Hu Turid e nå så kosli[:D] Arti at det e flere fra Klæbu. Bli vel i samme barselgruppe vi da[:)] 

Ja, har bare vært t hu en gang å huske hu sa at hu gleda sæ t å ha hele august fri [8D] Ja d blir vi mest sannsynlig da ja [:D] E du gammel du da? [:)]

E 27 æ. Enn du? E første babyn min herre. Har du nånn fra før?
Ja, va vel nå me at hu sku ha fri ei stund. Sist æ va te hu hadd hu nettopp vært på anna ferie å. Hehe. [8D]

Blir 24 æ [:)]
E første min å, men samboern sin andre [:)] Så e "stemor" t en på 3 år [:)]
Hehe, huske hu sa at hu ikke hadd hatt skikkelig lang ferie på mange år, så d hær skull a nyt [8D] trur hu kjæm t å bli sur på mæ når æ fær t hu igjen for æ klare itj å venn av mæ d me å ha føttern i kryss :P hu retta mæ opp et par gang når æ va der [8D]

Ska du vær me på barn i magen treffet på onsdagen du da? [:)]
Ska vær på peppes pizza i kjøpmannsgata klokka 18.00 på onsdagen [:)]

Hehe, kjenne mæ igjen der. Hu sir; sitt du å arrestere dæ sjøl no? hehe. E jo livredd for å ha føttern i kryss. [8D]

Har ikke hørt om det treffet der. Tørs æ d da?[:)]  Litt pysat ja.
Må æ gi nå beskjed i såfall eller e det bare å møt opp?

http://www.barnimagen.com/forum/thread/142165490

Treff for januar/februar for oss i tr.heim [:)] e bare å skriv sæ opp dær [:)] syns d har vært arti å treft fler som ska ha babya [:D] eneste ulempen me plassen t mæ e at xen min jobbe dær [8D] haha [8D]

Æ ska se om æ får det til. Kan bli en trivelig kveld det[:)]
Hehe, litt kjipt at exn din jobbe der, men det går så bra. Kanskje han har fri å[;)]

ja e en del som har meldt sæ på no så trur d kan bli arti [:)] hehe, går væll greit, vi e n vænna fortsatt bare at vi ikke har nå kontakt så ordne sæ væll, blir arti å hils på folke der da hvis dæm gammlan jobbe dær enda [8D]

Back
Topp