Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Åja, du gjør det. Æ e innflytter fra trondheim å bor på Haugamyra, attme skolen[:D] Ser det e ei på des-10 som bor på Nordset å.
Går du te jordmor i klæbu da?
Ja, har bare vært t hu en gang å huske hu sa at hu gleda sæ t å ha hele august fri [8D] Ja d blir vi mest sannsynlig da ja [:D] E du gammel du da? [:)]
E 27 æ. Enn du? E første babyn min herre. Har du nånn fra før?
Ja, va vel nå me at hu sku ha fri ei stund. Sist æ va te hu hadd hu nettopp vært på anna ferie å. Hehe. [8D]
Blir 24 æ [:)]
E første min å, men samboern sin andre [:)] Så e "stemor" t en på 3 år [:)]
Hehe, huske hu sa at hu ikke hadd hatt skikkelig lang ferie på mange år, så d hær skull a nyt [8D] trur hu kjæm t å bli sur på mæ når æ fær t hu igjen for æ klare itj å venn av mæ d me å ha føttern i kryss :P hu retta mæ opp et par gang når æ va der [8D]
Treff for januar/februar for oss i tr.heim [:)] e bare å skriv sæ opp dær [:)] syns d har vært arti å treft fler som ska ha babya [:D] eneste ulempen me plassen t mæ e at xen min jobbe dær [8D] haha [8D]
ja e en del som har meldt sæ på no så trur d kan bli arti [:)] hehe, går væll greit, vi e n vænna fortsatt bare at vi ikke har nå kontakt så ordne sæ væll, blir arti å hils på folke der da hvis dæm gammlan jobbe dær enda [8D]