Gladnyheter;;))!!

ella1

Gift med forumet
Trenger noen gladnyheter fra dere som klarte det på første forsøk[:D]
sitter med en følelse av det ikke vil funke for oss.....

Please overbevis meg feil::))[8D][:)]

Hva skal jeg si?? Etter å ha prøvd i 2,5 år klaffet det på første forsøk[:D]
Vi måtte ikke gjennom så mye på forhånd som Nesing, men allikevel fantastisk og endelig klare det[:)]
Og, jeg satt med samme følelse som deg, at vi ikke skulle få det til[:)] 

Tusen takk for svar! Da følte jeg meg pluttselig MYE bedre:)
Da satser jeg på klaff etter første jeg og[:D]

et lite spørsmål til,...var dere sykmeldte under rugeperioden?
kjærsten til en kompis ble skikkelig dårlig som følge av sprøytene.....
???

bare litt nyskjerrig[8|]

Jeg ble også gravid på 1. ICSI forsøk, og nå håper vi på at det holder hele veien inn:D

Jeg var ikke sykemeldt. Prøvde å leve et så normalt liv som mulig under forsøket, fortalte det derfor ikke til noen på jobb. Det syntes jeg funka veldig greit, for da slapp jeg spm når testinga nærma seg.... Og vi var heldig! Første forsøk og ei lita prinsesse klamra seg fast[:D]

vi klarte det på 1 forsøk. jeg hadde ikke trudd det - men var veldig heldige.
trur det er viktig å regne med at det ikke går 1 gang for det er jo ofte at det tar lengre tid. og hvis man regner med at man klarer det vil det bli værre hvis det ikke klaffer. men vi håper så klart at det er din tur nå.

jeg var sykmeldt hele rugeperioden. Det var lenge min som ønsket det og jeg sa ikke nei. Ble også sykmeldt til jeg var i 3 mnd. (var noe feirie her og da(sommer)) jeg syntes det var veldig godt

Vi klarte det også på første forsøk. Var sykemeldt uttaksdagen - innsett dagen og syns egentlig at det var nok. Var litt sliten rent psykisk, men det er man jo innimellom. Ønsker deg lykke til!

så mange som lykkes på første da! Det er bra og gir mot og håp!!

fremdeles masse lykke til Blomst85 tvi tvi

ORIGINAL: Blomst85

Vi har hatt vårt 1 ICSI forsøk nå, satt inn et egg i dag 28/10. Håper så klart vi kan klare det på dette forsøket, og jeg vil bare ønske dere lykke....... Krysser fingrene for at vi lykkes på 1 forsøk

Så spennende Blomst85[:)]
da krysser jeg alt jeg har får at spiren klorer seg skikkelig godt fast på 1.forsøk

Back
Topp