Glade jul, hellige jul tra la la la:P

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Vil bare ønske alle jentene her inne( eller foretrekker dere bli kalt damer:p?) riktig god jul:rendeer

Er dere i rute nå og klare for jul?:D

:santa:santa:santa
 
Haha jeg kaller meg selv jente :p ikke helt dame enda :D:p;)

God jul til deg og dine Synnøve! <3
 
Jente er koseligere :) hihi! Ja, mangler bare noen flasker hvin og sjokolade så er vi i rute :) pakker inn julegaver veldig sent xD god jul til deg og :) <3
 
Ja jente høres bedre ut! :p hehe..

Vi har vært syke her alle mann, vesla hadde kun feber 1 dag heldigvis :D Jeg er ikke helt i toppform selv enda, så her er det endel og gjøre før jul.
Må handle juletre, 4 gaver til(vet hva jeg skal kjøpe), litt julehandel(mat) og har igjen og rydde/vaske litt :D Og skal lage konfekt i hælja :D

Riktig god jul til deg og dine! :) Og til alle andre her inne :D
 
Haha jeg kaller meg selv jente :p ikke helt dame enda :D:p;)

God jul til deg og dine Synnøve! <3

Hehe, samme som meg det da. Foretrekker jente, og blir også derfor mest naturlig å skrive det;)
Er dere i rute nå:D?

Jente er koseligere :) hihi! Ja, mangler bare noen flasker hvin og sjokolade så er vi i rute :) pakker inn julegaver veldig sent xD god jul til deg og :) <3

Da blir det jente fremover også;)
Det er så kos å pakke inn gaver:D Hva får mini av dere da:)?

Ja jente høres bedre ut! :p hehe..

Vi har vært syke her alle mann, vesla hadde kun feber 1 dag heldigvis :D Jeg er ikke helt i toppform selv enda, så her er det endel og gjøre før jul.
Må handle juletre, 4 gaver til(vet hva jeg skal kjøpe), litt julehandel(mat) og har igjen og rydde/vaske litt :D Og skal lage konfekt i hælja :D

Riktig god jul til deg og dine! :) Og til alle andre her inne :D

Da ønsker jeg riktig god bedring og håper du er helt frisk på julaften:)
Ohhh, konfekt:) Ble den bra:D? Her har jeg desverre ikke fått laget og bakt like mye som ønsket. Men men. Skal jo bort så:)
 
Synnøve: hehe ja jeg er lissom ikke helt på dame-stadiet enda :p nå er vi vel i rute ja :) trenger bare å levere gaver rundt om kring og få handlet til de dagene butikkene er stengt:) ble du ferdig med julekortene?:p
 
ja, kjempe koselig :) vi pakket om gavene da vi skal ferie hos svigermor og blir alt for mye gaver så tok de store idag med familien min :) <3 hun fikk babyborn og 2 lekesett av minni mus, fra de andre fikk hun akebrett, dukketrille, tvillingdukker, klær, spisesett, refleks :) <3
 
Synnøve: hehe ja jeg er lissom ikke helt på dame-stadiet enda :p nå er vi vel i rute ja :) trenger bare å levere gaver rundt om kring og få handlet til de dagene butikkene er stengt:) ble du ferdig med julekortene?:p

Nei,samme her. Hehe. Tror jeg vil være jente for alltid:p

Hadde dere en fin julaften?:D

Jeg ble ferdig tilslut vet du. Var rimelig lei:p
Vi kom hjem fra hytten i dag etter noen fantastiske dager der oppe:D
 
ja, kjempe koselig :) vi pakket om gavene da vi skal ferie hos svigermor og blir alt for mye gaver så tok de store idag med familien min :) <3 hun fikk babyborn og 2 lekesett av minni mus, fra de andre fikk hun akebrett, dukketrille, tvillingdukker, klær, spisesett, refleks :) <3

Masse fint da:D
Babyborn hadde jeg som lita ååå,weee:D
 
Nei,samme her. Hehe. Tror jeg vil være jente for alltid:p

Hadde dere en fin julaften?:D

Jeg ble ferdig tilslut vet du. Var rimelig lei:p
Vi kom hjem fra hytten i dag etter noen fantastiske dager der oppe:D

Ja en veldig fin feiring :) hadde en koselig og rolig morgen/formiddag hjemme med julesokk, tv, frokost, lunsj, tv, gaver og lek :) så dro vi til mamma og dem for å spise middag og åpne gaver der;) men sambo og jeg dro hjem med de to minste kl 19 for å legge de, så reiste jeg tilbake til mamma og dem :)
 
Ja en veldig fin feiring :) hadde en koselig og rolig morgen/formiddag hjemme med julesokk, tv, frokost, lunsj, tv, gaver og lek :) så dro vi til mamma og dem for å spise middag og åpne gaver der;) men sambo og jeg dro hjem med de to minste kl 19 for å legge de, så reiste jeg tilbake til mamma og dem :)

Hørtes fint og koselig ut det:) Må du ha med deg tre nøtter til askepott og reisen til julestjernen?:p
Det må jeg;) Ble så som så i år da, var kun jeg som var interessert. haha:p

Greit med kort vei da gitt. Her holdt Oliver koken til 22.30. Skulle være med på moroa;)
 
Hørtes fint og koselig ut det:) Må du ha med deg tre nøtter til askepott og reisen til julestjernen?:p
Det må jeg;) Ble så som så i år da, var kun jeg som var interessert. haha:p

Greit med kort vei da gitt. Her holdt Oliver koken til 22.30. Skulle være med på moroa;)

Hehe nei jeg har vel aldri hatt tålmodighet til å se de filmene.. hverfall ikke Askepott :p men kan godt ha det på i bakgrunnen ;)

Liana var trøtt, og Leoh begynte å bli grinete..så da dro vi hjem med de :) dem sover så dårlig on dem blir overtrøtte:confused:

Var dere mange eller?
 
Hehe nei jeg har vel aldri hatt tålmodighet til å se de filmene.. hverfall ikke Askepott :p men kan godt ha det på i bakgrunnen ;)

Liana var trøtt, og Leoh begynte å bli grinete..så da dro vi hjem med de :) dem sover så dårlig on dem blir overtrøtte:confused:

Var dere mange eller?

Da er det greiest å komme seg hjem med de ja:p

Vi var 15:)
 
Her fikk pjokken masse fint. Duplo, mummiservice og bestikk, berganssekk, leketog, ullklær, fleeceklær, kasseroller og picnicsett (en stoor hit) og penger ++. Vi åpnet pakker litt utover dagen så han ikke gikk lei på slutten.
 
Her fikk pjokken masse fint. Duplo, mummiservice og bestikk, berganssekk, leketog, ullklær, fleeceklær, kasseroller og picnicsett (en stoor hit) og penger ++. Vi åpnet pakker litt utover dagen så han ikke gikk lei på slutten.

Det var nok smart, for her ble han nemlig lei etterhvert. Feiret med mange, så tok jo aldri slutt på pakkene:p
 
Back
Topp