Glade barn, magasin

*LillMi*

Gift med forumet
Får dere et blad som heter "Glade barn" i barnehagen? Vi fikk det i går å syns det var et veldig fint blad. Ser ut som det er noe man kan få kjøpt, for det står pris på det, men siden det lå i hylla til N. (og alle de andre barna) regner jeg med det er noe vi fikk[:D] Kan godt hende at det var et slags reklameblad for å markedsføre seg, tror faktisk det funket her i tilfellet, for jeg likte det veldig godt.

Jeg tror ikke det kan kjøpes, det kommer to ganger i året, barnehagen bestiller og deler ut til foreldre. Ihvertfall i vår barnehage.

Det er mye interessant i magasinet, her har vi ikke fått siste utgave enda, men jeg gleder meg. [:)] De reklamene og annonsene som er inni der er som oftest relevante for barnehageforeldre, så det gjør ikke noe at det er mye reklame, syns jeg.

ORIGINAL: minaa

Jeg tror ikke det kan kjøpes, det kommer to ganger i året, barnehagen bestiller og deler ut til foreldre. Ihvertfall i vår barnehage.

Det er mye interessant i magasinet, her har vi ikke fått siste utgave enda, men jeg gleder meg. [:)] De reklamene og annonsene som er inni der er som oftest relevante for barnehageforeldre, så det gjør ikke noe at det er mye reklame, syns jeg.

Det står pris på det, men hadde vært suuupert om vi får det fast i bhg[:D]

Mente at selve bladet var en rekleme for seg selv, at hvis vi fikk det gratis en gang ville vi kanskje kjøpt det selv senere. Men supert om vi får det hver gang! Den andre reklamen er veldig grei å få med seg igrunn.

Det går ann å kjøpe det. Har selv kjøpt det for vi har aldri fått det i bhg [:@][8D][:D] .. men ett supert blad for barnehageforeldre, så verd pengene om man ikke får det .

Vi også får det. Kjempefint!![:)]

Back
Topp