Glad-tråd

Nå er jeg bra fornøyd. Jeg har skiftet på senga og moppet over gulvet på soverommet. Hybelkaninene hadde ynglet ukontrollert en stund under senga, så nå var det på høy tid. Jeg tittet ned på pulsklokka mi og så at jeg hadde oppi 130 i puls bare av det lille der. Ikke rart formen er på trynet. :hungover::D Det var dagens trim. Haha

Glad for at mannen min valgte å dele med søsteren min at vi skal ha en til. Det var stor stas :talk017

Veldig takknemlig for å etter å ha prøvd i årevis med å få vår første felles å nå bli gravid kjempe fort. Er helt utrolig hvordan biologien fungerer.

Veldig glad for at jeg klarte å ta med barna på lekeland i flere timer idag :Heartred Også er jeg glad for at imorgen er jeg 5+0, så da er jeg over kjemisk

Glad for at hjertet til babyen begynner å slå idag :Heartred
Og at de norske skiløperene tok GULL :hello2

I dag er jeg glad for at jeg kun har 280 sprøyter med blodfortynnende igjen å sette (om barnet skulle komme på termin vel å merke) :wacky:

Glad for at hjertet begynner å slå idag og for positiv tlf samtale med legen :Heartred

Glad for at skoledagen er over :hilarious: sitter på bussen hjemover (1 1/2 pendle vei:shifty:) og det er varmt og godt etter å ha fryst i 40 min ute

Glad for å få besøk av en del familie ikveld:Heartred

Glad for at formen har vært så god i dag at jeg ikke har hatt noen problemer med arbeidsdagen :Heartred

Glad for at jeg foreløpig ikke har noen kjipe graviditets symptomer (kvalme, smerte osv)

Back
Topp