Glad-tråd

feriefrøken

Glad i forumet
Septemberlykke 2015
Hei jenter! Lyst å fokusere på positive ting litt her etter så mange triste tråder. Vi må jo holde oss positive mens vi teller ned til 12 så 40 uker :-)

Jeg er glad for at jeg er kommet til uke ti og at jeg ikke er fullt like kvalm som før :-) Også glad for mannen som er snill og hjelpsom når jeg er dårlig!

Hva er du glad for?

Jeg er glad for at vi har funnet er godt omplasseringshjem til hunden vår siden vi ikke kan ha henne lenger.

Så er jeg glad for at jeg har fått se en flott spire med et bankende hjerte to ganger på ul nå

Jeg er glad for at vi har funnet er godt omplasseringshjem til hunden vår siden vi ikke kan ha henne lenger.

Så er jeg glad for at jeg har fått se en flott spire med et bankende hjerte to ganger på ul nå

Trist at det må gi henne vekk, men så bra at dere fant en god løsning! Har også vært på flere ultralyder og synes det er utrolig deilig å få bekreftelse på at alt er i orden :-)

Ja, man kan bli nokså stresset av å lese de triste trådene. Jeg er glad for at jeg snart er 10 uker på vei, og at jeg skal på første kontroll om bare litt over en uke! Formen er ikke bra, men tenker at det i allefall er et godt tegn på at alt er som det skal være. Er også veldig takknemlig for at samboeren min tar veldig godt vare på meg <3

Jeg er utrolig glad for at jeg er over 10 uker :D 10+1 ♡
Ikke like kvalm som tidligere og kaster ikke opp like mye selv om jeg enda kaster opp.
Tantejenta mi fyller 3 år imorgen og det har blitt min faste oppg å bake oreokaker når det skjer noe :p de hadde selskap idag og skal ha imorgen, siden samboeren jobbet idag skal vi imorgen. Var kun innom idag for å levere kakene, hun ble trist når jeg skulle gå men det gikk greit siden jeg skulle komme tilbake imorgen med pakke :p
Å så kommer det "Hade bra tante gøy" tnååå smeltet

Jeg tenkte være litt ekstra positiv i dag, så kjøpte vår første body og noen små søte sokker, er 9+3 i dag :-D Formen er fin, og jeg gleder meg stort til ultralyd på onsdag :-)

Jeg har vært mindre kvalm idag og igår:) og hatt energi til å leke med barna:)

Jeg er glad for at formen er bra! Kun lite energi, men ingen kvalme.
Og i dag har vi bestilt t-skjorte til sambo med teksten "Dad 2015 loading". Gleder oss til å vise familien om 3 uker :)

Jeg er glad for at formen er bra! Kun lite energi, men ingen kvalme.
Og i dag har vi bestilt t-skjorte til sambo med teksten "Dad 2015 loading". Gleder oss til å vise familien om 3 uker :)
Så kult med t-skjorten :D bestilte dere på ebay eller? :)

Jeg er glad for at jeg ikke er kvalm lenger og at jeg har verdens beste sønn fra før! :) også er jeg glad for at samboer har sluttet å være negativ til babyen og nå er likegyldig. Tenker at selv om det ikke er slik jeg vil ha det er det bedre enn det var...

Superglad fordi jeg orker å bli med ut på Gente de Zona-konsert med jentene i dag etter å ha sovet 24/7 og vært kvalm hele uka. Og at jeg kan bruke hele morgen dagen for å sove meg inn i igjen. Og så er det 8+6 nå etter midnatt:) I tillegg har jeg verdens beste mann som ikke er redd for å arrestere meg når jeg er urimelig og som gjør alt han kan for at jeg skal ha det bra!

Lykkelig over å endelig være 12 uker på vei ☺ kvalmen er like jævlig, men det gjør apsolutt ingenting i dag siden vi er 12 uker :D jeeey

Glad for at vi endelig skal fortelle foreldrene mine! Håper mams blir glad for morsdagsgaven❤️

Glad for at arbeidsdagen er snart over og da blir det middag hos mamma, og til dessert har jeg laget oreo ostekake :)

Back
Topp