GLAD TORSDAG!!

Stredet

Elsker forumet
God morgen alle sammen! Ville bare ønske dere en strålende og gla' torsdag!! Her har været endelig begynt å minne om  vår [:D] og det er SÅÅÅ DEILIG! Kjenner da at lysten til å få gjort litt "forefallende" både ute og inne kommer krypende!!
Men først litt sofakos og bv på kvisten!! [:D]

I ettermiddag skal vi på foreldresamtale med William på skolen, og det gleder jeg meg også til [:D]

Her snør det i dag[:'(] ikkno vårstemning nei. Lillegutt på 7 år skulle på skidag med skolen i dag men vi var på helsestasjonen i går og fikk vaksine, noe som han i dag har fått høy feber av. Blir vel kos på sofaen i dag her i huset da. 

Ha en super dag alle sammen[;)]

God Morgen til dere.

Her skjer det ikke stort idag. Skal snart opp på legekontoret å ta noen blodprøver bare. Også er det familiebursdag ikveld....Gleder meg til å spise kake ja [:D] *nam nam*

Ha en toppers dag.

ORIGINAL: trudes

Her snør det i dag[:'(] ikkno vårstemning nei. Lillegutt på 7 år skulle på skidag med skolen i dag men vi var på helsestasjonen i går og fikk vaksine, noe som han i dag har fått høy feber av. Blir vel kos på sofaen i dag her i huset da. 

Ha en super dag alle sammen[;)]

Så leit med feber, og gå glipp av skidag da [:(] God bedring til ham, og kose dere med litt kakao eller noe i sofa'n da [;)]

God morgen alle sammen!!

Har vært effektiv alt i dag jeg.. Støvsugd hele huset [:D]

Nå skal Linnea og jeg straks kle på oss, og dra på kaffebar.. Møte noen venninner med barn [:)]

God bedring til gutten din, Trudes..

Ha en fin dag da!!

God morgen fruluna!
Hjelpes så effektiv du er!!! Gjort husarbeid allerede!!?? MY HERO!!!
Når står du og Linnea opp egentlig??

KOse dere masse på kaffebar!! Hmmm det hørtes igunn veldig kos og nam ut! Tror jammen jeg skal forsøke å få med meg en venninne eller to selv ut til lunsj i dag [;)]

imponerende furluna[:D] godt gjort.
her er det skikkelig vårstemning[:)] deilig...
hvis ikke hadde jeg nok ikke vært oppe nå nei.
ha en fin dag[;)]

quote:

ORIGINAL: trudes

Her snør det i dag ikkno vårstemning nei. Lillegutt på 7 år skulle på skidag med skolen i dag men vi var på helsestasjonen i går og fikk vaksine, noe som han i dag har fått høy feber av. Blir vel kos på sofaen i dag her i huset da.

Ha en super dag alle sammen

Så leit med feber, og gå glipp av skidag da God bedring til ham, og kose dere med litt kakao eller noe i sofa'n da

Ja synd dette og takk for hilsningen.
Vi skal kose oss så godt vi kan[;)]

Back
Topp