Glad og redd på samme tid

Lexi1987

Betatt av forumet
Himmelbarn
Har en frisk fireåring fra før, vært igjennom en dødfødsel og en spontanabort etter det (pluss brukte et år på å bli gravid mellom dødfødselen og spontanaborten) og endelig er jeg gravid igjen! Er så lykkelig, og samtidig så livredd. Vil så gjerne at dette skal bli en baby. ❤️
 
Gratulerer:Heartred
 
Gratulerer! Krysse fingrene for frisk terminbaby!
 
Gratulerer så mye:Heartred ønsker deg alt godt:Heartred
 
Gratulerer :happy:
 
Gratulerer :Heartred Forstår at du er redd og lykkelig på samme tid! Ønsker deg lykke til i svangerskapet og krysser alt for at du får en frisk terminbaby :Heartred
 
Gratulerer så mye med spiren på vei!! Krysser fingrene for at denne sitter hele veien ;)
 
Jeg skjønner veldig godt ditt ambivalente forhold til din nye spire! Det er vanskelig å tro at det skal gå bra når ting har gått mot dere i lang tid.
Husk at du har født en frisk sønn, så du har stor sjangs til å klare det igjen :)
Gratulerer med spiren :Heartred
 
Er visst ikke meningen jeg skal få en baby. Inatt har jeg blødd en del friskt blod, og med klumper. Så regner med det var det denne gangen..
 
Er visst ikke meningen jeg skal få en baby. Inatt har jeg blødd en del friskt blod, og med klumper. Så regner med det var det denne gangen..
Huff!! Det føles grådig urettferdig at dere skal oppleve dette gang på gang :( håper det går bra med deg :Heartred
 
Back
Topp