Glad nyhet

km21

Flørter med forumet
Da har vi fått brev fra Tromsø at de kan tilby oss IVF-behandling. Blir spennende å se hva som skjer videre, og når vi får neste brev fra Tromsø. Kjenner jeg er så glad :)
 
Åh så spennende!!! Kanskje vi får prøverørsbarn fra Tromsø omtrent samtidig...
 
Vi skal jo være henvist vi å, men IVF har visst ikke fått noe søknad enda så jeg maser og maser på gynekologen min, men ikke lett å komme igjennom til han gitt!!!
 
Lykke til!!!
 
Spennende da! Ønsker dere masse lykkelykke til!
 
 
Så spennende! Frida er et lite "Tromsøbarn"[:D]
 
Hei. Vi skal og snart sette inn det 1. forsøket. Gru, gleder oss veldig. Håper det går bra med dere. Lykke til[:)]
 
Oj! Spennende.
 
Lykke til med ivf-forsøket. Krysser fingrene!
 
Så spennende! Lykke til!
 
Så flott KM! Håper du hører fra dem igjen snart og slipper å vente så lenge! Vær ikke redd for å ringe dem og spørre hvis det er noe du lurer på!
 
Vi begynte papirmølla i mai/juni i fjor.  Pga. rot med blodprøvene så gikk det flere uker bort med unødig venting. Hadde jeg bare ringt og spurt eller purret tidligere hadde vi nok fått begynne før. Men det var kanskje en mening med det. :D Hadde 1.ivf forsøk i Tromsø i desember i fjor og sitter nå her med et lite vidunder i magen.
De er kjempeflinke i Tromsø og har kommet veldig langt med forskningen innen dette feltet.
 
Ønsker dere masse lykke til! Klem fra Lara
 
Ja da har vi fått beskjed om at vi kan starte når vi ønsker.
Vi blir vel å starte ca juni/juli pga sommerferie. Å kjenner jeg er kjempespent. Takk for alle tilbakemeldinger. Jeg skal prøve å holde dere oppdaterte på hva som skjer videre
 
Spennende[:)] Vil ønske dere masse lykke til![:)]
 
Back
Topp