Glad i mamma'n min!

Lunah83.

Elsker forumet
Så utrolig koselig at mamma kom oppover til Trondheim i går!
I dag mens jeg var på skolen og samboer på jobb, har hun vasket alle vinduene, tørket støv i hele leiligheten, ryddet, støvsugd og vasket alle gulv! I tillegg har hun vasket opp nesten alle sengklærne og babyklærne, samt strøket dem (noe henger fortsatt til tørk ennå)!
Ahh...vi har KJEMPEmasse klær til babyen! Gleder meg sånn til å begynne å bruke dem [:D] (skal ta bilde av dem senere [;)]). De er så nydelige!

Og etter skolen dro vi til CitySyd og shoppet, spiste middag og hygget oss skikkelig. Er så utrolig glad i mamma'n min!
I morgen har jeg fri fra skolen, og da drar vi ned til byen på mer shopping, samt en tur på IKEA og Plantasjen etter hvert.

Er ikke livet herlig, jenter?

Så herlig! Må jo være en utrolig lettelse å få så god hjelp!!

:) Godt med mammaer av og til ja. De er liksom noe for seg selv! PS: Snart blir vi en av den rasen også.. hihi..

Så heldig du er og så snill mamma du har[;)] Kos dere på shopping idag!!

Åh!! så kooooselig!!! [:)] Skulle ønske mamma også var her og kunne vaske og rydde litt opp her!! [:D]hehe, de mødrene er gode å ha altså!!! [:)][:)]

heldige du er[:D]

ORIGINAL: Bennie

Åh!! så kooooselig!!! [:)] Skulle ønske mamma også var her og kunne vaske og rydde litt opp her!! [:D]hehe, de mødrene er gode å ha altså!!! [:)][:)]

Samme her!!

Åhh...-dere må kose dere MASSE idag!!! er jo bare helt fantastisk vær i trondheim i dag også!!!![:D]

Mamman min kommer i midten av mai, gleder meg sååå masse[:)]

Så snill mamma du har! Dei e virkelig gode å ha. Kos deko masse på shopping!

Back
Topp