Glad-fredag:)

Jaa :-) Eller kjærester? ;-) Hehe. Vi kan jo ende opp med å føde samtidig, er jo bare to små uker fra hverandre :)

Så konge! :D :D :D

Om jeg har glad tanke? Ja, fikk sms fra moren min om de kunne komme på besøk om to dager, vi ble overrasket, fordi vi trodde ikke de gadd å komme i løpet av dette året. Vi bor i Sør-Trøndelag, og de i Hardanger. Vi ble enige om å fortelle om svangerskapet på lørdag der begge familiene skal være samlet, og gleder oss vilt! Da er jeg på 8+3 uker/2 måneder på vei, og vi tar sjansa :D

Ha en kjekk tirsdag, apriljentene <3

Ja, det var bare helt knall og så uventa. Uventa for de også i grunnen :P Hehe.

Åh! Så koselig :-) Er ingenting som slår å ha familien i nærheten nå i disse tider :) Hvordan har du tenkt å fortelle de nyheten da? Det er så moro å fortelle det! Vi skal forhåpentligvis på tidlig UL, og hvis alt ser bra ut da, så er det bare å skrike det ut :D GØY!

Mhm :D

Ja, sant. Jo, vi har diskutert om hva vi skal si, ord for ord :P Ikke bestemt ennå, men blir nok enige i kveld eller i måro. Vi skulle tatt UL på forhånd, men hadde ikke tid. Har legetime 13. september der jeg skal få tildelt jordmor og greier, så vi må nesten forklare at vi ikke har tatt første UL og håper inderlig at alt er bra selv om jeg ikke har fått et lite problem bortsett fra noen vanlige symptomer :)

Heldige dere er :D UL er veldig spennende, som å se gjennom vinduet på magehuset :D Krysser fingrene for dere at alt ser bra ut :) :)

Vi har allerede sagt det til den nærmeste familien vi da, klarte ikke holde det inne mer enn to dager etter vi selv hadde fått vite det :P Men tenker at det ikke er noe grunn til å holde det hemmelig dersom alt ser bra ut på UL, så da får resten av verden vite om det :-)

Vi diskuterte også veldig hvordan vi ville si det, men det ble ikke som diskutert noen av gangene :P Jeg var så nervøs, så måtte bare lure det inn i samtalen der det passa :P Gi beskjed åssen det går da :)

Såååå gøy,det kommer til å bli en veldig koselig barseltid!! Heldige deg:)

Så gøy! Det er veldig kjekt å ha noen å gå gravid sammen med, det hadde jeg sist! :-) Vet ikke om noen venninner som er gravide nå, men jeg har jo ikke sagt det til så mange jeg heller, så det kan jo dukke opp noen ennå...

Ja, det blir såå koselig :D Satser på at flere henger seg på når jeg forteller det :-) og så venter jeg i spenning på om svigerinne mi kommer med en god nyhet snart, de har en tass på 2 år, så burde jo lage en bror eller søster til han snart ;)

skilpadda* skrev:
Såååå gøy,det kommer til å bli en veldig koselig barseltid!! Heldige deg:)

Så koselig da :) Veldig hyggelig å ha noen å ha perm med.

Jeg frykter at jeg kommer til å gå alene denne gangen, ettersom ingen av mine venner har tenk å få flere barn enda. Forrige gang var jeg heldig da hadde jeg to venninner som var delvis hjemme samtidig og det var godt.

Back
Topp