Glad for ferdigmat!

Rimfrost92

Gift med forumet
Septemberlykke 2015
Oktoberlykke 2019
Her ble det toro sin ferdige bali kyllinggryte i dag, ellers har det gått i skiver til middag siden jeg er alene hjemme med jenten min på kveldstid dennne uken.

veldig glad for at mamma ikke har kommet innom, tror hun hadde fått misstanke om noe siden jeg Normalt sett lager all mat fra grunnen av, finnes ikke pose sauser her :p

Får dere til å lage middag eller mat generelt når kvalmen står på? :p

Får generelt ikke ned noe mat i det hele tatt ca :/ heldigvis lager samboeren mat og jeg trenger bare å hjelpe litt til med små ting :)

Kjenner meg så igjen:( er så kvalm at det er en prøvelse å lage mat. Mannen lager ikke mat i det hele tatt (tror ikke han kan koke vann engang ;))

Heldigvis er mini veldig glad i sushi - så i det siste har det blitt salmalaks og ris eller brødskiver.

Gleder meg til denne kvalmen går over!!

Big one for andre dag på rad. Er så ofte kvalm på ettermiddagen at jeg ikke orker. Mannen er veldig huslig og flink, men matlaging er ikke hans sterke side :-)

Sliter med å greie å lage mat pga kvalmen her og. Mister jo lysta på det jeg lager før jeg er halvveis i prosessen. Har mest lyst å bare kjøpe middag på sånne cafeteriaer på kjøpesentere på vei hjem fra jobb. ;-)

I går ble det en pose med pytt i panne. Idag Grandiosa. Og sånn går no dagan :)

I dag lagde jeg lasagne. Mest for å spise noe godt etter å ha tatt nok en positiv test :-) tror det begynner å gå opp for samboeren også :-) haha

Samboeren er kjempeflink til å lage mat, så kommer som regel hjem til ferdig middag. Men i dag orket han ikke, så takk gud for en grandiosa. Skal smake himmelsk!

Nei.. Og har jo ikke lyst på noe :( Fikk sambo til å kjøpe crispy chicken på burger king i dag.. Herregud så godt! Lenge i mellom vi spiser det, mem i dag smakte d magisk

Tenkte faktisk å sende sambo ut for å kjøpe crispy chicken og vaniljemilkshake etterpå. Guuuud jeg vil ha

Ah, bestilte meg en calzone borte på den lokale pizzasjappa. Straks ut å hente :-D Har kun spist frukt og to loffeskiver fra før idag.

Snille samboeren min har heldigvis tatt på seg all middagslaging den siste tiden <3 Hvis ikke hadde det nok ikke blitt middag på meg, for uutholdelig å stå der i matosen med den kvalmen. Han setter også inn frokost til meg før han drar på jobb <3

I dag slo kvalmen til for fullt, så har ikke fått i meg mer enn en brødskive og 2 stk friskis.
Friskis!! :D her hår det i rista brød! Guud, så deilig :p resten kommer opp. Fikk en teit lyst i går som sa at jeg burde spise grøt! Vel den smakte ikke like godt på veien opp igjen :p men brød holder seg nede :)

Hoppet over middagen pga kvalmen. Fristet ikke med fiskekaker ;-) Spiste kanelbolle i stedet, men det var ikke godt :O Dumme kropp :-P

Back
Topp