Gla nyhet fra meg!

LilleBall

Forumet er livet
Ja, jeg er i knall humør idag!! [:D][:)] Endelig noe posetivt og meddele liksom.. hihi..

Ikveld kommer mamma!! [:)] Gleder meg så vanttig, har ikek sett henne på 1 år faktisk så skal bli kjempekos! Skal være her 1 uke også reiser hun til oslo til brodern min og deretter hit igjen for og feire bursdagen til Maja og være med meg under fødselen [:)]

Også til glanyhet nr 2, JEG TROR OLE JOHAN HAR SNUDD SEG NÅ!!!!!!!!! [:D][:)][:)][:)][:)] Dreiv og vasket trappen igår da jeg kjente noe stort som støk over magen min (innvendig) også fikk jeg sinnsykt nedpress i bekkenet. Alt press på ribbeinet blei borte og jeg kjenner spark nesten bare oppe nå [:)] *jippi jippi jippi* Gleder meg nesten til neste gang jeg skal til HS, men har liksom ikke lyst til og glede meg FOR masse heller da [:)][:D]

så koselig!!!
pg godt han har snudd seg!!

eg var på ul kvelden før fødsel, fordi legen trodde vesla hadde snudd seg i siste øyeblikk..
grunnen til at han ikke fant hodetm var at det var på vei ut heheheh.

lykke lykke til, dett kommer til å gå så fint atte[:)][:)][:)][:)]

[:D][:D][:D]så bra da snuppa[:D][:D][:D]Da nærmer det seg endelig kanskje, også må du ha en knallfin dag med mamman din

Tusen takk, jenter [:)] Håper virkelig vi finner hodet i bekkenet neste gang ja! [:D]

Skal lage lasagne til mamma når hun er kommet tenkte jeg også blir det vel og sitte og skravle [:)][:D]

Så koselig!!

Kos deg og nyt tiden som mammaen din er på besøk.

Får håpe han har snudd seg[:)]

Back
Topp