GLA LØRDAG!!

Stredet

Elsker forumet
God morgen og en strålende lørdag kjære alle sammen!!!
Sitter med kaffen etter frokosten og "oppdaterer" meg litt her inne [:)]
Og etterpå skal jeg gå løs på lørdagsvasken [8D].
William er ute og sparker fotball [:D] og gubben ligger syk på sofa'n[8D].

MEN pytt it's a beautiful day!!
Senere ska William og jeg gå en tur til butikken, lage hemmelaget pizza og SÅ helgas "HØYDARE"; landskamp på tv; Norge - Bosnia - H.

PS!! OG I GÅR PASSERTE JEG UKE 28!!!!! Det nærmer seg gitt [:D][:D]

HEIA NORGE!!!!!

Heisann og god lørdag til deg og alle juni snuppene[:D] Vi er på hytten fremdeles ,men meg og Daniel skal hjem til mann og pappa i dag[:)] Så no lager mamma lunch til oss før vi skal kjøre hjem igjen[:D] Og ja Heia Norge- alltid kjekt med en fotballkamp på kvelden[;)]

Hei på dere ja!!

Ser hopprenn vi da.. Spennende.. Ja landskamp er moro det, men er dårlig sammenlignet med tippekamper syns nå jeg.. Hele landslaget er egentlig ganske så ræva [>:]

Nå sover Linnea en liten blund, så det er stille og fredelig... Deilig....[:D]

God morgen snuppene!!! [:D]

Jeg har allerede vært i Son å henta den nye senga til Linnea. Skrudd den gamøe fra hverandre, vasket gulvet og fått på plass den nye [:)]

Gubben er i gang med å grunne veggene på kjøkkenet, så skal jeg male de et strøk senere i kveld [:)] 

Gleder meg til å se åssen det kan bli [:)]

Senere i dag blir det vel en pizza fra "shappa", siden kjøkkenet står på huet, men DET gjør ikke akkurat meg noe, nei [:D] [:D] 

Ellers blir det vel bare maling, rydding og diverse her før vi slenger oss ned på sofa'n foran TV'n i kveld [:D] 

God dag jenter!

Skal straks ut for å se på kusina mi drive med cheerleading, så er det litt shoppings på gang, i kveld blir det jentekveld med skravlings og, for min del, brus [:D]

Sambo gleder seg over at jeg ikke er hjemme, er vist både hockey og fotball på tv [:D]

Jammen meg en effektiv dame du, bobla mi [:D]

Ble senga til Linnea fin?? [:)] 

Vi så 20 i går kveld vi da.... Litt spennende, men går såååå tregt nå syns jeg!! Også hater jeg han jævla Kim faensdrittgubben!!! [:@][:@][:'(]

Ojoj fruluna sinna??[:D][:D]
Denne runden har jeg ikke fått tjuvtitta noe, så jeg er bare ajour med tv3[:@]. Så det var jubel i heimen når det starta på torsdag[:D]
Gubben har ikke fått finger'n ut og lasta ned se..og jeg kan ikke (ikke noe teknisk vidunder innen data[8|])

Men spennende, spennende....[;)]

ORIGINAL: Stredet

Ojoj fruluna sinna??[:D][:D]
Denne runden har jeg ikke fått tjuvtitta noe, så jeg er bare ajour med tv3[:@]. Så det var jubel i heimen når det starta på torsdag[:D]
Gubben har ikke fått finger'n ut og lasta ned se..og jeg kan ikke (ikke noe teknisk vidunder innen data[8|])

Men spennende, spennende....[;)]

Åhh ja sesong 2 begynte nå på tv?? Ja de episodene er jo ulidelig spennende da... Nå syns jeg det trekker så innmari ut......

Og JA!! JEG ER SINNA PÅ EN IDIOT SOM KOMMER I SESONG 2!!! FADER TIL FÆL MANN!! [:'(][:'(][:@]

Åååe blir utålmodig og nysgjerrig nå..[8|] Må kanskje få "sveiva gubben i gang" med nedlasting, er jo halvt sykemeldt så...[:)]

Ja du får gjøre det!! Eller så får du lære deg å laste ned selv...hihi

Og laster du ned divx versjoner, så kommer jo en episode ned på noen få minutter!!! Så kan dere ha ett lite maraton i helga da vet du etter at William har lagt seg!![:)]

Hørtes ikke ut som en dum plan! Det bør jo være noe selv en syk mann kan klare og fixe [:D]

Vel,vel "kaffepausen", bv-oppdatering og sports-oppdatering over[:D]
1. og 3. plass på 15 km for damer i langrenn. Kjipt for Bjørgen å begynne "å virke" først når sesonge er over da-..[8|], men unner henne seieren[:)]

NÅ må jeg gjøre ferdig husarbeidet, dusje og komme meg ut en tur i den deilige vårsola [:D][:D] Skulle visst ha vasket vinduer også [8|] på utsiden. Det "forteller" i hvertfall sola som står på dem nå [:)]

Blæh, er så lei Bjørgen jeg atte [&:][:'(][:D][:D]

Ja skulle vel begyn å virke litt her jeg også.. Men det er så deilig å bare sette seg ned når veslehøna sover [:D]

Du får ha en fortsatt fin dag da, Stredet!! Kose dere i vårsola [:)]

Hei der jenter!

Vært oppe siden kl 6.30 jeg.. da ble jeg vekka av en syk og sutrete unge[8D] Vi satt å småduppa på sofaen frem til i 9 tida... I 10 tida gikk vi ut og gjorde noen små ærend og handla litt digg til helga. Nå ligger pasienten og sover, gubben er dratt på jobb og jeg skal bare slappe av frem til snuppa våkner igjen.

Så blir det bare å pleie henne resten av dagen...

Dere får kose dere masse i dag alle sammen[:D]

Back
Topp