Gløder/glødet du når du er/var gravid?

Det vil jeg ikke si. Var likblek etter mangel på sol og la på meg et par kilo mer en nødvendig. Følte iallefall meg ikke så veldig fresh selv iallefall :D

Oh yes! Jeg kan ikke skryte på meg å være den skarpeste kniven i skuffen til vanlig, sånn smørkniv cirka og mannen ler mye av meg til vanlig, men under graviditeten og nå i ammetåka er det helt ekstremt :smiley-ashamed005 Gullfiskhukommelse og like smart som ei ku :think005
Godt jeg stort sett bare omgås mann, familie og andre mødre ;)
Og humor er jo en viktig del av forholdet :p
Vet ikke hvor mye rare blikk jeg får fra gubben ila en dag, men det er ganske mange :D Jeg hører det ofte med det samme jeg sier noe, men da har skaden allerede skjedd :D

Langt ifra gløding der jeg hang over dasskåla daglig frem til fødsel :p Men må da innrømme jeg følte meg pen tross alt :p

om jeg sminker og fikser meg så føler jeg meg vakker og at jeg gløder.. men nå, håret oppsatt, null sminke og kosebukse føler jeg meg rett og slett som en dass.... føler meg ikke så vakker i graviditet jeg :)

Fikk høre det ja:)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Ikke fått kommentarer på at jeg gløder, men flere på jobb sier jeg er fin gravid :-) bærer magen fint visstnok... Ho ene mente jeg kledde den så godt at jeg alltid burde være gravid..... Neppe ;-p

Ja! Har bank i bordet vært helt forskånet for plager og kan bare gå rundt og nyte, og det syns visst:)

Last edited:
Niks, var ikkje spor av glød hos meg;)
Fekk masse kompliment andre gangen eg var gravid på at eg såg fresh ut, men har aldri følt meg komfortabel som gravid desverre:(

Sent from my iPhone using BV Forum

Nei, absolutt ikke. Fikk skikkelig hormon forandringer i kroppen og fikk så mange kviser i ansiktet at jeg ikke så ut.

Nope, jeg ser bare helt jævlig ut..

Første gangen - NEI!
Andre gang "Glødet" jeg midt i svangerskapet. Hår ble vakkert, huden glødet. mot slutten så jeg ut som en kvisete flodhest.

Nei... Følte iallfall ikke det... følte meg bare sliten og ufresh stort sett hele tiden :P

Fått høre av svigers at jeg ser mye mer oppegående ut sist jeg var der, enn gangen før. Samme hos mine foreldre :p men, ellers føler jeg meg rett og slett som en ja.... uren hud, hår som et troll, orker ingenting. Og verre kommer det til å bli, nå som jeg er 27 uker, og magen kommer til å vokse myye fremover.. så langt ifra oppegående jeg kan bli for tiden.

Jeg følte ikke det selv men de rundt meg sa at jeg gjorde det..

Nei, følte hvertfall ikke det sjøl. :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Nei :( ingen glød hos meg...,

Så det ikke selv, men fikk OFTE høre det av andre. :)

Me gutten fikk eg höra
Att eg hade gått en glöd.
Me jentan kände eg meg bläääää..

Back
Topp