Gløder/glødet du når du er/var gravid?

Shadow

Juni12s aktive
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Oktoberbarna 2021♡
Det lurer jeg på idag :)

Neh, fikk ikke veldig mye kommentarer på det eller mente det selv :P

Tjah tror ikke frøken Haltepink gledet akkurat, men jeg trivdes veldig som gravid.
Men vet at jeg så ganske fresh og frisk ut frem til nesten helt på slutten. Da fikk jeg vann i kroppen.

Fikk høre jeg glødet iallefall;) Følte meg i grunnen vakker også:D

Synes ikke jeg gløder akkurat :p ser kanskje 5 år eldre ut :D teller det?

Nei, tror ikke det. Har kanskje fått den kommentaren en gang hvert svangerskap, så jeg tror de bare så hva de ville se;p

Det tviler jeg på. Føler meg ikke veldig fresh i hvert fall :P

Nei, tror ikke det. Har kanskje fått den kommentaren en gang hvert svangerskap, så jeg tror de bare så hva de ville se;p
Man hører om denne gløden, men jeg tror egentlig aldri jeg har sett noen som gløder jeg :p

Aner ikke, men følte meg særdeles fresh da, tross +28kg! :p

Får stadig kommentarer på at jeg ser fresh ut. Hvis folk syns svarte poser under øynene, slitt hår med MYE mørkere ettervekst og en pingvin-gange gjør meg fresh så gjør det meg ingenting :p hehe

Fikk en del kommentarer om at jeg så frisk ut selv om jeg følte meg dass, så hadde nok litt rosekinn hvertfall :-)

Teller gløden fra de tusen kvisene som omtrent lyste i mørket og kunne sees fra månen?
For da glødet jeg, jeg glødet noe helt vanvittig ;)
Alt teller når man er gravid :p

Supert! :p

Samboeren sa at jeg glødet, at han holdt på å le seg ihjel mens han sa det valgte jeg glatt å overse :p han SA det i alle fall :rolleyes:
Noe må vi bare overse :D men mannfolka har det fryktelig artig på vår bekostning :) jeg har rett og slett blitt ett nek nå når jeg er gravid, skikkelig dum :D

Godt å høre flere følte det samme ;)

Jeg fikk plutselig veldig uren hud! Hadde nesten ikke kviser i puberteten så det var ikke akkurat veldig lett for meg :p
Samt alle andre plager, var ikke noe glød her heller, men fikk høre det en gang ;)
Lurer egentlig på om det er veldig oppskrytt for mange og noen sier det kun for å si det :p

Noe må vi bare overse :D men mannfolka har det fryktelig artig på vår bekostning :) jeg har rett og slett blitt ett nek nå når jeg er gravid, skikkelig dum :D

Oh yes! Jeg kan ikke skryte på meg å være den skarpeste kniven i skuffen til vanlig, sånn smørkniv cirka og mannen ler mye av meg til vanlig, men under graviditeten og nå i ammetåka er det helt ekstremt :smiley-ashamed005 Gullfiskhukommelse og like smart som ei ku :think005
Godt jeg stort sett bare omgås mann, familie og andre mødre ;)
Og humor er jo en viktig del av forholdet :p

Back
Topp