Gløder du?

Jeg føler meg bare smellfeit og fæl.. har heldigvis begynt å få litt mage nå så regner med at det går seg til når folk faktisk ser at jeg er gravid. men huden og ansiktet er et kapittel for seg selv.. kviser, nupper, kjempetørr, og jeg har fått vanvittig mye pigmentflekker! Og jeg har ikke sett sola enda engang.. gruer meg til sommeren og utviklingen på pigmentflekkene..
Jeg også har fått mage, men synes jeg fortsatt bare ser feit ut likevel.. Ser ut som en mann med ølmage [emoji23] håper magen blir så stor at det ikke er noen tvil snart.. Eller egentlig ikke. Må jo være slitsomt å gå rundt å drasse på en stor mage også. Blir feil uansett[emoji28][emoji14]

Jeg føler meg bare smellfeit og fæl.. har heldigvis begynt å få litt mage nå så regner med at det går seg til når folk faktisk ser at jeg er gravid. men huden og ansiktet er et kapittel for seg selv.. kviser, nupper, kjempetørr, og jeg har fått vanvittig mye pigmentflekker! Og jeg har ikke sett sola enda engang.. gruer meg til sommeren og utviklingen på pigmentflekkene..

Solfaktor!! Kan redusere pigmentflekkene dine en del. Bruker spf 50 i ansiktet i sola nå :o

Back
Topp