Gløder du?

Tekopp

Forumet er livet
Septembergull'17
Februarbarna 2020
Stjerneskuddene 2024
Forteller folk deg at du har den berømte "gløden"?
Føler du at du har den selv?

Jeg ble fortalt av to ulike personer at jeg glødet i går, en dag hvor jeg kjente meg kvalm og crappy... :P

Hell no! Føler meg grå og gusten, ingen har kommentert noe om glød heller. Tror faktisk jeg begynner å bære preg av smertene‍♀️ folk sier jeg er flott da, men tror nok det er magen de ser på som flott. Er liksom noe spesielt med gravide mager[emoji7]

Hell no! Føler meg grå og gusten, ingen har kommentert noe om glød heller. Tror faktisk jeg begynner å bære preg av smertene‍♀️ folk sier jeg er flott da, men tror nok det er magen de ser på som flott. Er liksom noe spesielt med gravide mager[emoji7]
Du skal ikke være for sikker, har kjent meg supercrap noen dager med ei fersk kvise midt i panna, og fått komplimenter alikevel. Folk ser ikke det samme som vi ser i speilet ;)

Har fått kommenterer om at jeg ser sliten ut [emoji85]

Nope, ingen glød her, heller tvert imot! Trenger sol! :-)

Ser ut som en oppvridd og utvaska vaskeklut, så nei. Det er ingen som sier at jeg gløder[emoji23]

Har fått høre et par ganger at jeg gløder, og fått fine kommentarer på magen. Men føler meg også som en utbrukt oppvaskklut!
De må vel se noe jeg ikke ser! For glød er det ikke noe av her! :p

Ingen glød, men huska på slutten av sist svangerskap at eg hadde "gløden" og såg det sjølv og Så satser på at den kommer i sommer ✌

Absolutt ikke.. Får kun kommentarer på hvor bleik og sliten jeg ser ut [emoji14] denne kroppen trenger bedre søvn og litt sol!

Om rødglødende av atopisk eksem teller :hungover: klør meg fillete og har røde betente flekker over hele halsen, armene og brystene... :(
så nei, føler meg ikke spesielt fresh om dagen ;)

Siden jeg ikke får ta sol ( pleide å ta 1-2 ganger i mnd gjennom vinter tida sia jeg var 16...) så ser jeg blekere ut enn aldri før. Er bare kvalm og sliten å har vondt... fått høre jeg ser gravid ut i ansiktet ( sikkert fordi jeg har blitt rundere) men ikke noe glød. Ikke har jeg no fin gravid mage heller såeee

Jeg føler meg bare smellfeit og fæl.. har heldigvis begynt å få litt mage nå så regner med at det går seg til når folk faktisk ser at jeg er gravid. men huden og ansiktet er et kapittel for seg selv.. kviser, nupper, kjempetørr, og jeg har fått vanvittig mye pigmentflekker! Og jeg har ikke sett sola enda engang.. gruer meg til sommeren og utviklingen på pigmentflekkene..

Jeg føler meg bare smellfeit og fæl.. har heldigvis begynt å få litt mage nå så regner med at det går seg til når folk faktisk ser at jeg er gravid. men huden og ansiktet er et kapittel for seg selv.. kviser, nupper, kjempetørr, og jeg har fått vanvittig mye pigmentflekker! Og jeg har ikke sett sola enda engang.. gruer meg til sommeren og utviklingen på pigmentflekkene..
Jeg også har fått mage, men synes jeg fortsatt bare ser feit ut likevel.. Ser ut som en mann med ølmage [emoji23] håper magen blir så stor at det ikke er noen tvil snart.. Eller egentlig ikke. Må jo være slitsomt å gå rundt å drasse på en stor mage også. Blir feil uansett[emoji28][emoji14]

Jeg også har fått mage, men synes jeg fortsatt bare ser feit ut likevel.. Ser ut som en mann med ølmage [emoji23] håper magen blir så stor at det ikke er noen tvil snart.. Eller egentlig ikke. Må jo være slitsomt å gå rundt å drasse på en stor mage også. Blir feil uansett[emoji28][emoji14]

Back
Topp