Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du skal ikke være for sikker, har kjent meg supercrap noen dager med ei fersk kvise midt i panna, og fått komplimenter alikevel. Folk ser ikke det samme som vi ser i speiletHell no! Føler meg grå og gusten, ingen har kommentert noe om glød heller. Tror faktisk jeg begynner å bære preg av smertenefolk sier jeg er flott da, men tror nok det er magen de ser på som flott. Er liksom noe spesielt med gravide mager[emoji7]
klør meg fillete og har røde betente flekker over hele halsen, armene og brystene... Har jeg lurt på også [emoji23][emoji23][emoji23]Glød? Hva er det?![]()
Jeg også har fått mage, men synes jeg fortsatt bare ser feit ut likevel.. Ser ut som en mann med ølmage [emoji23] håper magen blir så stor at det ikke er noen tvil snart.. Eller egentlig ikke. Må jo være slitsomt å gå rundt å drasse på en stor mage også. Blir feil uansett[emoji28][emoji14]Jeg føler meg bare smellfeit og fæl.. har heldigvis begynt å få litt mage nå så regner med at det går seg til når folk faktisk ser at jeg er gravid. men huden og ansiktet er et kapittel for seg selv.. kviser, nupper, kjempetørr, og jeg har fått vanvittig mye pigmentflekker! Og jeg har ikke sett sola enda engang.. gruer meg til sommeren og utviklingen på pigmentflekkene..
Jeg også har fått mage, men synes jeg fortsatt bare ser feit ut likevel.. Ser ut som en mann med ølmage [emoji23] håper magen blir så stor at det ikke er noen tvil snart.. Eller egentlig ikke. Må jo være slitsomt å gå rundt å drasse på en stor mage også. Blir feil uansett[emoji28][emoji14]Jeg føler meg bare smellfeit og fæl.. har heldigvis begynt å få litt mage nå så regner med at det går seg til når folk faktisk ser at jeg er gravid. men huden og ansiktet er et kapittel for seg selv.. kviser, nupper, kjempetørr, og jeg har fått vanvittig mye pigmentflekker! Og jeg har ikke sett sola enda engang.. gruer meg til sommeren og utviklingen på pigmentflekkene..