"Gløder" dere?!?

Med første fikk jeg kommentar om at jeg så så godt ut (var da ca uke 8 og hadde ikke fortalt noe), følte meg ganske grønn i trynet og husker ikke om jeg jeg var på do og spydde rett før eller rett etter den kommentaren

Jeg gløda i de tre første svangerskapene, følte at jeg strålte og folk la merke til det. Denne gangen er det helt motsatt, føler med rufsete og langt i fra glødende [emoji23]

Sniker fra desember.

Jeg føler ikke at jeg direkte gløder men så langt (uke 29) har faktisk både hud og hår vært bedre enn på veeldig lenge. Utenom det føler jeg meg som før, ikke noe verre heller heldigvis.

Heldig som har fått kommet deg på HM! Skulle ha gitt mye for å ha fått kommet meg litt mer ute og i normalen. Følt meg bedre med å ha kjøpt meg en fin topp e.l... Her er det som å klatre Mt. Everest bare det å få kommet meg på en matbutikk...
Hehe, det var ikke jeg som skulle ha meg noe for å si det sånn.. men barna skulle i bursdag og var fast bestemt på hva de ville kjøpe i gave, og når mannen er borte å jobber har man ikke store valget :wacky: bursdagen var en time etter dette, så jeg hadde ikke noe valg :smiley-bounce022 men når det er sagt, skal det også sies at jeg jobber fullt så jeg skal ikke klage på det ☺️

Absolutt ikke, tror jeg irriterer vettet av mannen min og, så gløden leter jeg lenge etter [emoji13]

Følte hud og hår glødet mer i 1.svangerskap..nå er det stikk motsatt..full av kviser og føler meg ekkel..hehe!fikk vite av et familiemedlem hadde«sett jeg var gravid»dagen før vi fortalte det og det var ikke pga magen..hun kunne tydeligvis se det...tenkte bare at «ser jeg så utslitt ut...»!

Tja.. føler meg ikke noe anderledes.. men en venninne påsto at jeg så mer fyldig ut i ansiktet (på en fin måte) og at hun kunne tydelig se jeg var gravid [emoji848] Hmm

Åh, jeg lo så rått, høyt og lenge når jeg så denne tråden! :D Glød?? Hvilken glød? Med mindre man regner litt emosjonelle utbrudd for "glød", da... Jeg føler meg glødende irritert over en del ting, det skal jeg være med på :p Men glød sånn mtp. utseende? Har aldri følt meg mindre flott enn nå. Pjusk, fett hår, feit og oppblåst, dradd og sliten i trynet - trøster meg med at det går over, og at det er så innmari, innmari verdt det. :)

Oi, kom på en ting som er positivt, da. Puppene! De ser helt fabelaktige ut sammenligna med før jeg ble gravid :D

Glød? Nei den har jeg ikke sett noe til. Mer tjukk og sliten... :P

Jeg er temmelig overbevist om at gravidgløden bare er noe man trøster godtroende gravide med... Her er det tørr hud, kviser, blek og gusten, med innslag av grønt. Så nei. Nærmeste jeg kommer er å gløde av forbannelse når humørsvingningene tar meg, eller noen ber meg nyyyyte denne magiske tiden.

Gløder ikke her nei! :hilarious: Kviser, blek tryne, utslitt og andpusten av ingenting, oppblåst og stor.... såååå gløden har jeg ikke sett til!
Men må si at puppene mine ser utrolig bra ut nå da! :P Det sier mannen også haha

Om noen tørr påstå at jeg gløder, kaster jeg opp på de. Er konstant kvalm ( føler meg grønn), konstant trøtt, og full av bekymring.

Tja.. føler meg ikke noe anderledes.. men en venninne påsto at jeg så mer fyldig ut i ansiktet (på en fin måte) og at hun kunne tydelig se jeg var gravid [emoji848] Hmm

Den fikk jeg høre forrige gang også. Fikk så kalte gravide lepper.
Det verste er at jeg ser antydning til det denne gangen også. Er på en måte litt tjukkere :P

Aldri (!) hatt særlig med kviser, maks 1 per gang og ubetydelig. Var veldig heldig i puberteten med andre ord. No eg er kjempekvisete men kunn oppe på kinna under tinningane. På begge sider [emoji23] rart! Gløder ikkje. Men har eit nydelig solpudder som hjelper på!

Back
Topp