"Gløder" dere?!?

Shoegrl

Forumet er livet
Himmelbarn
Marsboerne 20 18
Mannen påstod i stad at jeg har fått denne berømte graviditetsgløden... Kjente jeg ble litt sur, der jeg satt i sofaen og tviholdte meg for å ikke kaste opp! Hvordan i alle dager kan man "gløde" så vakkert, når man føler seg helt grønn fra topp til tå, for så å gløde som Yoda/Hulken?!? :meh:

Hva med dere andre? Er dere så heldige at dere har fått den FINE gløden? :)

Om man kaller talg glød så [emoji14]

Men er definitivt lykkeligere nå når første trimester snart er runda, så kan nok synes litt mer utenpå :)

Om man kaller talg glød så [emoji14]

Men er definitivt lykkeligere nå når første trimester snart er runda, så kan nok synes litt mer utenpå :)

Hahaha! Talg! :hilarious: Tenker du type kviser da? :wacky:

Godt å høre du er lykkeligere nå, det gir helt klart utslag utad! :happy:

Her går det bare i kviser og at jeg konstant er trøtt, så tviler på at jeg gløder noe særlig :hilarious: Må være kvisene som lyser opp isåfall :dead:

Såg meg selv i speilet på hennes oh Mauritz i dag og det jeg såg var alt annet enn glød.... et bleikt og tydelig trøtt og slitent ansikt, med MASSE røde prikker. Føler meg som en uttøyd strikk om dagen og utseende er nok deretter :wideyed::p:laughing002

Sniker fra desember, og leter enda etter denne gløden ;) jeg ser bare (og føler meg) utslitt hele tiden, dratt i ansiktet og føler jeg er mørk under øynene :hilarious:

Sniker fra desember, og leter enda etter denne gløden ;) jeg ser bare (og føler meg) utslitt hele tiden, dratt i ansiktet og føler jeg er mørk under øynene :hilarious:

Annemor! Digger du sniker overalt på forumet. ;)

Tror du gløder jeg, du bare ser det ikke selv. :hilarious:

Såg meg selv i speilet på hennes oh Mauritz i dag og det jeg såg var alt annet enn glød.... et bleikt og tydelig trøtt og slitent ansikt, med MASSE røde prikker. Føler meg som en uttøyd strikk om dagen og utseende er nok deretter :wideyed::p:laughing002

Heldig som har fått kommet deg på HM! Skulle ha gitt mye for å ha fått kommet meg litt mer ute og i normalen. Følt meg bedre med å ha kjøpt meg en fin topp e.l... Her er det som å klatre Mt. Everest bare det å få kommet meg på en matbutikk...

Annemor! Digger du sniker overalt på forumet. ;)

Tror du gløder jeg, du bare ser det ikke selv. :hilarious:
Jeg liker å snike, og det var så fint å se deg inne på en termingruppe:Heartred folk får heller si fra til meg hvis det blir for mye mas :hilarious:

Jeg liker å snike, og det var så fint å se deg inne på en termingruppe:Heartred folk får heller si fra til meg hvis det blir for mye mas :hilarious:

Lille sniken vår, aldri noe mas fra deg! :happy: Ja, tenk jeg turte å ta steget inn i ei TG igjen. Grøss og gru! :nailbiting:

Lille sniken vår, aldri noe mas fra deg! :happy: Ja, tenk jeg turte å ta steget inn i ei TG igjen. Grøss og gru! :nailbiting:
Denne gangen går det helt fint,det er jeg sikker på :) og koselig å få et kompliment fra mannen da, selv om man kanskje føler seg overkjørt selv :happy:

Glød? Tvert imot. Føler meg ufresh, sliten, blek, stygg :wtf: blir overasket når jeg ser meg i speilet. Men om tap av glød og utstråling er for å då en baby til slutt er der verd det:Heartpink

Jeg har følt litt på denne gløden siste uken!:) Håret er skinnende blankt, og huden er fin og glatt igjen etter tre måneder med kvisehelvete. Jeg tror egentlig gløden kommer av at man føler seg som et nytt menneske etter alt det kjipe i første trimester :p

Ingen glød å finne i speilbildet her heller. Men morgendagens store gjøremål er å putte en dæsj hårfarge i de tørre falma tustene på hodet i morgen - satser på at det gjør underverker og får meg til å føle meg freshere igjen!

Neeei... hormonkviser og hår som ikke samarbeider, og ser bare oppblåst og forspist ut.

Her er det ingen kviser, fått to små eneste ila. de ukene her, så i følge kjerringråd har jeg vel en gutt i magen da?!? :P

Back
Topp