Gjort noe dumt!!

Qvini

Glad i forumet
Jeg har gjort noe dumt jeg altså!! Hehe jeg kjedet meg så veldig i går, og jeg trodde jeg var litt lengre på vei enn det jeg antakeligvis er! Så jeg tok en veldig spontan tidlig ultralyd!! Så jeg angret på med en gang nesten! Men jeg er så sinnsykt utålmodig!! Å vi så så å si ingenting! Vi så en sort sirkel, men hun kunne ikke se noe annet! - hun ville også at jeg skulle ta blodprøver men jeg var så fra meg at jeg bare stakk!! Å så fant jeg vel egentlig roen med at jeg var bare sinnsykt tidlig ute! (Cb sa 2-3 uker, så jeg var jo dum da!!)

Men glad nyheten som jeg nettopp sto å hoppa opp og ned for var jo den at cb sa nå nettopp 3+ - så tyder på at det enda er vekst, og sist når jeg var gravid kom jeg aldri så langt! For ta de høydepunktene det er!!

Måtte bare få tømme meg fordi jeg forteller det ikke til samboer at jeg var på tidlig ul! For han kommer til å synes at jeg er dum som gjør det!! Har ny ultralyd på Jessheim i midten av april å da ser jeg mye mye mer!! Det har jeg bestemt meg for! Og det positivt var jo at hun ikke så noe antydning til blod, og vi så den sorte sirkelen som min baby skal vokse seg stor og sterk i ❤️ImageUploadedByBV Forum1425486644.484282.jpg

Tullehøne, må jo ikke gå så tidlig da :D Skjønner du er utålmodig, men er vel ofte en grunn til at legene vil vente til tidligst uke 8 med ul, for at vordende mødre ikke skal bli lei seg og redd vis de ikke ser noe :) Men gjort er gjort, og godt at det er enda en stigning på hcg, det lover jo veldig bra!! :Heartred Men ikke flere ul'r når før april :D

Hehe, skjønner godt at du er utålmodig :D vil helst på ul selv i dag (jeg flytter gjerne inn på en gyn. benk så jeg kan overvåke vidunderet når jeg vil), men jeg er temmelig sikker på menstermin, og hjertet har ikke begynt å slå enda. Men om to små uker skal jeg sjekke! Da er jeg nesten 7 uker, så jeg må bare holde ut til da!

Gøy og betryggende å se at hcg stiger! Jeg skal ta min siste CB digital på fredag. Da bør det stå 3+ på min også :D :D

Hehe jeg sjønner deg veldig godt :) har veldi lyst selv :p men må vente tålmodig frem til uke 11

Åhhh skjønner iveren din godt jeg :) Du får prøve igjen :) Jeg tok en ny test i går, bare for å få det bekrefta igjen. Er 4+6 i dag:) Gleder meg til UL selv.. Uke 8 :)

Back
Topp