gjort i helgen?

Vanillatwin

Elsker forumet
hva har jentene gjort i helgen??[:D][:D]

jg har hatt middagsgjester igår ,også idag var vi i kirken for venninna mi døpte tvillingene idag[:D]

Fredag var vi hos ett vennepar på hjemmelaget pizza.
Igår måka vi snø en 4 timers tid og bare kose oss inne på kvelden.

Idag har jeg ikke gjort så mye, samboer har gjort litt da.

Jeg har sovet, lest bok og vært her på bv.Alt dette pga hovne og store eggstokker som veldig klar for uttak. Ellers hadde jeg gått lange skiturer med bål og kakao... jeg er skikkelig dårlig på å slappe av, verste jeg vet...

I går var jeg støttekontakt i 5 timer. Han er autist, han elsker å kjøre bil, så vi kjørte hjem til meg. Der koset vi oss sammen med mann min også sønnen. De går veldig godt sammen, å det er så koselig. De sitter å studerer hverandre også ler de litt[;)]
Koset meg hjemme med den lille familien på kvelden. La meg litt "tidlig".

I dag sov jeg litt lenge, har bare sittet å slappet av på dataen mens lille gutt har sovet i et par timer.
Skal på middag til søsteren min i ettermiddag.

Så en koselig helg[:D]

Fredag var jeg på jobb, etter det huska jeg ikke hihi[:D]lørdag starta jeg morningen med å dra på treningstudio, og med en gang jeg kom hjem vaska jeg huse fra topp til tå, tok "baaare"5,5 time..så resten av kvelden laga jeg meg en gryterett og så film på tv..og i dag starta jeg morgenen med å varme meg litt rester til frokost(fyfy) så gikk jeg tur, er nydelig vær her, men det er så kjedelig å gå tur her att, skal reise på jobb periode snart jeg, da skal jeg trene mye, liker meg bedre der å trene og gå tur på..
liker å ha noe å gjøre, liker ikke så godt å være alene, så har kjedet meg litt i helga.
Gleder meg til å få barn, kan ta dem med på tur...elsker å være på turer, grillturer, og være med barn ute i snøen å finne på noe....
ble langt dette, kunna skrivet en heeel masse, giiiid jeg kjeder meg.........

så masse morro dere har gjort..[:D] må legge til at jeg og sambo vasket leiligheten i går[:D] hadde glemt det.. hehe

Har vært syk i helgen, men på lørdag var jeg og ei venninde på harrytur til charlottenberg, og i dag så har vi vært på kirkegården og etter det en tur i stallen og ønsket den nye hesten til venninda mi velkommen [:)]

fredag gikk med til vasking og daffe videre på sofaen
lørdagen hadde jeg en vennine over på pizza før vi reiste til fest, var vel hjemme kl 02.00
søndagen gikk med på å vaske klær og sove....

en ok helg:)

FREDAG: kjørt tur, kost oss masse, hatt god middag
LØRDAG: kjørt tur, god middag og kosig i armkroken
SØNDAG: kjørt tur, svoger på besøk og b.v hehe

Back
Topp