gjort i dag da?

tiram82

Glad i forumet
Da har æ nyvaska leilighet å vindu.. Deilig ja. Tok no nesten hele dagen men sånn e det når man må ta pausa inni mellom.. Heldigvis så har æ en snill kjærest som har vaska vindu å støvsuga. No sett æ å vente på at hainn ska kåm heim med mat fra kinarestauranten.. Det ska bli godt det:-) Det enaste som e litt kjedelig e at det har vært knallvær ut i dag... Men sånn e no det. Ka dokk har gjort i dag da?

I dag har jeg gått tur med 2 venninner og lillegutt til venninna mi. Deilig å bevege seg litt. Blitt mye sofa i påsken:P

Nå er ser jeg start-Vif..Rydder litt og titter innom her.. hehe,,

I dag kommer min kjære hjem fra jobb[:D], borte siden tirsdag..

så deilig å få gjort litt :)

I dag har jeg ikke gjort en dritt! For har så sykt vondt i dag :(
Men sitter å prøver å manne meg opp til å få rydda litt i kjøkkenskapene å på rommet til lillemann :)
meeen.. vi får se [8D]

I Dag har jeg og samboeren skifta dekk på bilen (nå er det sommer!!!), også vaska vi bilen:) Også har vi flytta på litt snø sånn at den kan smelte fortere, grillet pølse på engagsgrill for første gang i år! og tatt en lang middagskvil sammen med katten :)
Og nå driver samboeren med siste finpussen på soverommet vårt mens jeg skal skjære litt stoff til et teppe jeg skal quilte :)

Her har mann og barn vært en tur på leke landet her.... Jeg laga noen kort inkl. det til min hemmelige venn. Lurte på om jeg kanskje skulle sende avgårde i morgen. [:)]
Nå har vi tatt med sykkelen til lillegutt ut og skulle lissom hjelpe han å sykle på den - men han er ikke akkurat den mest tålmodige så ble mest gåing ja.

Nå vil jeg at noe skal skje!!!!!!!!!!! argh [:@]

vi har hatt rengjørning her og.. eller det vil si, sambo har stått veldig mye på, mens jeg har tørket støv og vasket klær:p tatt det litt mer mero jeg kan du si.. denne bekkenløsningen hindrer meg i å gjøre for masse..

Vi har vært å grilla med et vennepar og barna deres[:)]

I dag har vi vært ute nesten hele dagen:))) gikk ut like etter frokost for å lære 2 åringen å sykle på to hjul sykkeln.. men han gikk fort lei[8D] så dro vi en tur i fjæra, lette litt krabbe å skjell å diverse:))) gikk oss en fin tur i påskeværet og avsluttet dagen med grilling hjemme hos mamma og pappa:) Har vært en deilig dag[:D] nå er det bare slappis på soffa resten av kvelden[:)]

ORIGINAL: gutt07spire10

I dag har vi vært ute nesten hele dagen:))) gikk ut like etter frokost for å lære 2 åringen å sykle på to hjul sykkeln.. men han gikk fort lei[8D] så dro vi en tur i fjæra, lette litt krabbe å skjell å diverse:))) gikk oss en fin tur i påskeværet og avsluttet dagen med grilling hjemme hos mamma og pappa:) Har vært en deilig dag[:D] nå er det bare slappis på soffa resten av kvelden[:)]

Ble fort lei hos dere også ja...hehe. Godt å se jeg ikke er den eneste som har en utålmodig 2 åring.

I dag har gutta vært ute å mekka sykkel - altså skifta fra vinterdekk til sommerdekk,
fylt på luft i dekka og smurt med olje. Jeg tak av sprotsdelen av vogna og gjorde den
klar til bagdelen. I tillegg har jeg vasket vogndyna og skrevet liste over hva jeg skal ha med
i sykehusbagen og hva Martin skal ha med seg til besteforeldrene sine[:)]
Til middag hadde vi helstekt kylling (som var veldig godt om jeg skal si det selv[8D])

Nå er det Mikkes Klubbhus, mens mor oppdaterer seg her inne. Når han er i seng, så blir
det avslapping på sofaen.
Det er bare 3 dager igjen til lillebror kommer nå[:)] Jeg gleder meg noe vanvittig[:)]

i dag he ej vor på plantasjen og kjøpt ste mors blomster som ej skal ha ute...[:D]
pluss at vi he rydda masse ute,nydelig vær ute[:D]

har rydda vekk påska,og støvsuga,vaska klær og rydda.så har sambo hatt frem alle utemøblene på verandan vår og jeg vaska de[:)]nå kan både vår og bebis komme syns jeg[:D]

I formiddag rydda og vaska jeg inni skapene på kjøkkenet + skurte komfyren[:)] Litt energi rett og slett, deilig! Resten av dagen har vært litt smårydding og gikk en tur i kveld etter lillemann var i seng, så deilig med bare veier, fuglekvitter og sol til sent på kveld[:)] Nå er det vår og babyen må snart komme[:D]

i dag har jeg kosa meg masse med odd andre[:)] å pakket[:)] å fått en venninde til ¨å farge håret mitt og stripa det[:)]
skal kose meg med paradise hotel og mat strax[:)]

Nå har jeg kjempa meg gjennom kjøkkenvask! Har vaska og ommøbelert inne i kjøkkenskapene, sånn at jeg skal få plass til flasker å sånt til lillemann :D
Er stolt over meg selv for at jeg klarte dette i dag!
Så nå skal mannen ut å ordne mat, og jeg har tatt fatt på sofavakten [:D]
Nå er det snart PARADISE :D

Back
Topp