gjorde en liten test..

Bejb

Gift med forumet
i ca ett døgn har jeg bare pumpet meg å gitt lillegutt flaske med blanding av mme og mm. grunnen til dette er at han gulper helt sinnsykt mye etter han har sugd på puppen. dette er det stor forandring på nå som han har fått flaske. har bare gulpet littegrann. tror han får i seg veldig mye luft når jeg gir pupp. virker ikke som om han har vondt i magen lenger heller.

noe forslag til hva jeg kan gjøre? vil jo ikke at han skal gulpe så mye å ha vondt i magen. burde jeg slutte å gi pupp. har ikke nok melk til han uansett så må gi han mme i tilllegg noen ganger i døgnet.

Har ingen forslag men er spent på om noen har gode råd. Mine sluker masse luft når de suger fra puppen, men har ikke lyst til å gå over på flaske.

Når jeg begynte å miste melka, (hadde nok ikke nok næring, for Aleksandra la ikke på seg og ble ALDRI mett..) sa de på HS at jeg skulle fortsette og gi det lille jeg hadde selv om det ikke var store greine.. Og gi erstatning i tillegg.

Men da var jo Aleksandra bare tre uker, og det er vel noen antistoffer og slikt i melka, som de skal ha.. Så det er vel enda viktigere når er nyfødte..

Tok ikke lange tiden etter at jeg begynte med MME til ho ikke ville ha puppen min lenger..

Back
Topp