Gjettetråd - når blir buksa for liten?

Tja, magen min kom veldig sent sist gang. Gikk nesten ikke an å se før uke 20. Så har jeg jo hørt at magen kommer litt fortere på nr. 2. Så kanskje buksene slutter å passe rundt uke 14?☺️
 
Jeg tippet uke 10 for 1 uke siden i dag.. Men her er mine vanlige bukser offisielt lagt vekk nå xsmile5 så her blir det tights og strømpebukser fremover.
 
Jeg tippet uke 10 for 1 uke siden i dag.. Men her er mine vanlige bukser offisielt lagt vekk nå xsmile5 så her blir det tights og strømpebukser fremover.
Hvor langt kom du? :happy: Jeg kom til uke 7 med førstemann, shortsene mine er for trange nå men buksene passer enda. :hilarious:
 
Jeg tipper i uke 5, alltid blitt så sykt oppblåst i starten og iom at det er 2. babyen nå (3. graviditeten i år) så kommer den veldig fort magen, jeg tror buksa da blir for "liten" for jeg orker ikke noe som klemmer :hilarious:
 
Tipper uke 9..de fleste bukser er litt trang allerede.
 
Overrasket over at buksene passer enda, de begynner å bli ubehagelig fordi magen er sår men tror jeg bikker uke 7 denne gangen også faktisk! :p
 
Jeg gjettet uke 5-6, men er 7+2 nå og null forandring pga lite matlyst er buksen nesten mer romslig nå. Håper likevel at magen har tenkt å vokse snart, og da tipper jeg på nytt at buksen ryker rundt uke 9 denne gangen da :happy:
 
Den er ikke for liten foreløpig, men bare ubehagelig å gå med. Begynt å gå litt i kjoler, men vanlige strømpebukser og sykkelbukser (pga chub rub) er egentlig ubehagelig det og. Synes det er litt tidlig med gravidstrømpiser også...
 
Der var buksa for stram, den aller største jeansen jeg har må jeg nå kneppe opp for å sette meg ned. :laughing002 7+4!
 
Uke 12-14
 
Orker ikke NOE som strammer. Og med tvillinger kom magen litt fortere enn antatt, så her er det gravidbukser, gravidstrømpiser og kjole for alle penga.
 
Er såppas tjukk i utgangspunktet at buksene alltid har både gnagd og vært trange. sist byttet jeg til preggobukser rundt uke 17 tror jeg. Gikk endel ned i vekt og opplevde at håndtaka på siden blei dratt fremover mot magen som bulte i stedet, så kroppen endra seg mer enn å bytte størrelse fra start her
 
Gjetter uke 18, men at jeg kan drøye gravidbilder til uke 21-22 :)
 
Back
Topp