Gjettetråd-hemmelig venn

Jeg fikk ingen hint å derfor tror jeg ik at jeg klarer å finne min hemmelige venn:):)

Er det oktobermini som har sendt pakke til oss? :-) sto på kortet at dei hadde vore.plaga med mykje sjukdom i det siste, og så ser eg at tråden om sjukdom og atter sjukdom.er starta av oktobermini:-)

Er det oktobermini som har sendt pakke til oss? :-) sto på kortet at dei hadde vore.plaga med mykje sjukdom i det siste, og så ser eg at tråden om sjukdom og atter sjukdom.er starta av oktobermini:-)
Stemmer det :D kom på at jeg glemte å legge ved hint i pakken. Derfor opprettet jeg tråden, og håpte at du ville ta hintet :D

Lurer på om min hemmelige venn er Fisken. Finner ikke korte mitt igjen men mener hinta hadde noe med stjernetegn og termin I desember?

J+H=♡29.mai04 - ♡30.09.04 - ♡24.10.05 -
- Tordentroillet☆des'07 - Ulvesessa☆aug'10-
- Munin, ørlille englebror☆ventet 15.okt'13,kom som himmelskatt 24.april og satte dype spor-
- give me babydust ☆ drømmer og håper forsiktig om ☆♡lillePilten♡min♡☆ -

2015 mirkalet? <3, småføtter er = oktobermirkaklet :) endelig funnet ett passende nick, er litt ubeslutsom av meg på nick :p

Jeg fikk ingen hint å derfor tror jeg ik at jeg klarer å finne min hemmelige venn:):)

Jeg er din hemmelige venn og er veldig lei for at jeg glemte å sende med kortet med hint. :( Det lå igjen på benken da jeg kom hjem fra posten.. :/

Lurer på om min hemmelige venn er Fisken. Finner ikke korte mitt igjen men mener hinta hadde noe med stjernetegn og termin I desember?

J+H=♡29.mai04 - ♡30.09.04 - ♡24.10.05 -
- Tordentroillet☆des'07 - Ulvesessa☆aug'10-
- Munin, ørlille englebror☆ventet 15.okt'13,kom som himmelskatt 24.april og satte dype spor-
- give me babydust ☆ drømmer og håper forsiktig om ☆♡lillePilten♡min♡☆ -

Helt korrekt :)

Tusen takk for lekre kuler, varmende lys og smakfult svart snop i bollen... koste meg lenge!!!
Hadde jeg ikke vært gravid og kvalm hadde bollen vært tom på en, to tre <3

ImageUploadedByBV Forum1419956042.635933.jpg
Jeg sliter litt altså, her er hintene jeg fikk, men jeg husker ikke hvem som har fortalt hva.. Hmm.. Venterpåoktober13?

Kan det være Troillmor?? :)
Kan nok være det ja... fikk ikke gått rundt å shoppa gave som jeg ønska pga denna hærsjens kvalmen, ikke fikk jeg laget eller skrevet kort heller; Og itillegg var jeg forsein med fristen... men håper resultatet ble okay likevell!!!

Jeg gjetter på at venterpåoktober13 er min hemmelige venn? :D

Back
Topp