Jeg fikk ingen hint å derfor tror jeg ik at jeg klarer å finne min hemmelige venn

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Stemmer detEr det oktobermini som har sendt pakke til oss?sto på kortet at dei hadde vore.plaga med mykje sjukdom i det siste, og så ser eg at tråden om sjukdom og atter sjukdom.er starta av oktobermini
![]()
Så lurtStemmer detkom på at jeg glemte å legge ved hint i pakken. Derfor opprettet jeg tråden, og håpte at du ville ta hintet
![]()
jepp, det har jegHmmm. Småføtter ? Har du bytta navn her inne. Mirakel 2015?![]()
Jeg fikk ingen hint å derfor tror jeg ik at jeg klarer å finne min hemmelige venn![]()
Lurer på om min hemmelige venn er Fisken. Finner ikke korte mitt igjen men mener hinta hadde noe med stjernetegn og termin I desember?
J+H=♡29.mai04 - ♡30.09.04 - ♡24.10.05 -
- Tordentroillet☆des'07 - Ulvesessa☆aug'10-
- Munin, ørlille englebror☆ventet 15.okt'13,kom som himmelskatt 24.april og satte dype spor-
- give me babydust ☆ drømmer og håper forsiktig om ☆♡lillePilten♡min♡☆ -
Tusen takk for lekre kuler, varmende lys og smakfult svart snop i bollen... koste meg lenge!!!Helt korrekt![]()
Kan nok være det ja... fikk ikke gått rundt å shoppa gave som jeg ønska pga denna hærsjens kvalmen, ikke fikk jeg laget eller skrevet kort heller; Og itillegg var jeg forsein med fristen... men håper resultatet ble okay likevell!!!Kan det være Troillmor??![]()
Kan nok være det ja... fikk ikke gått rundt å shoppa gave som jeg ønska pga denna hærsjens kvalmen, ikke fikk jeg laget eller skrevet kort heller; Og itillegg var jeg forsein med fristen... men håper resultatet ble okay likevell!!!
Så bra!!!! Vi fikk hverandre vi daJo tusen takk! Vi er veldig fornøyde![]()
Det stemmer det vettuJeg gjetter at min hemmelige venn er Fompen?Hint var bryllup og Hello Kitty
![]()
Jeg gjetter på at venterpåoktober13 er min hemmelige venn?![]()
Ah, tuuuusen hjertelig takk for gaven og så fint kort!Det stemmer
WeeeDet stemmer det vettuhihi..