Jeg fikk ingen hint å derfor tror jeg ik at jeg klarer å finne min hemmelige venn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Stemmer det kom på at jeg glemte å legge ved hint i pakken. Derfor opprettet jeg tråden, og håpte at du ville ta hintetEr det oktobermini som har sendt pakke til oss? sto på kortet at dei hadde vore.plaga med mykje sjukdom i det siste, og så ser eg at tråden om sjukdom og atter sjukdom.er starta av oktobermini
Så lurt tusen takk for kjempeflott sett til mini me gler oss til å bruke detStemmer det kom på at jeg glemte å legge ved hint i pakken. Derfor opprettet jeg tråden, og håpte at du ville ta hintet
jepp, det har jeg nicket ble ikke til det vi håpet på så da måtte jeg bytte nickHmmm. Småføtter ? Har du bytta navn her inne. Mirakel 2015?
Jeg fikk ingen hint å derfor tror jeg ik at jeg klarer å finne min hemmelige venn
Lurer på om min hemmelige venn er Fisken. Finner ikke korte mitt igjen men mener hinta hadde noe med stjernetegn og termin I desember?
J+H=♡29.mai04 - ♡30.09.04 - ♡24.10.05 -
- Tordentroillet☆des'07 - Ulvesessa☆aug'10-
- Munin, ørlille englebror☆ventet 15.okt'13,kom som himmelskatt 24.april og satte dype spor-
- give me babydust ☆ drømmer og håper forsiktig om ☆♡lillePilten♡min♡☆ -
Tusen takk for lekre kuler, varmende lys og smakfult svart snop i bollen... koste meg lenge!!!Helt korrekt
Kan nok være det ja... fikk ikke gått rundt å shoppa gave som jeg ønska pga denna hærsjens kvalmen, ikke fikk jeg laget eller skrevet kort heller; Og itillegg var jeg forsein med fristen... men håper resultatet ble okay likevell!!!Kan det være Troillmor??
Kan nok være det ja... fikk ikke gått rundt å shoppa gave som jeg ønska pga denna hærsjens kvalmen, ikke fikk jeg laget eller skrevet kort heller; Og itillegg var jeg forsein med fristen... men håper resultatet ble okay likevell!!!
Så bra!!!! Vi fikk hverandre vi da passa jo bra for er fisk jeg åJo tusen takk! Vi er veldig fornøyde
Det stemmer det vettu hihi..Jeg gjetter at min hemmelige venn er Fompen? Hint var bryllup og Hello Kitty
Jeg gjetter på at venterpåoktober13 er min hemmelige venn?
Ah, tuuuusen hjertelig takk for gaven og så fint kort! Klærne var nydelige, og de blir brukt ofte sjokoladen ble borte rimelig fort hehe..Det stemmer
Weee tusen hjertelig takk for lue, strømpebukse og marsipan det var helt supertDet stemmer det vettu hihi..