Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi riktig det <3Jeg tipper at småføtter er min hemmelige venn? Har jeg rett mon tro?
Hint som jeg fikk var at hun ikke hadde vært så aktiv i det siste, og at hun elsker mammarollen. Hun er mamma til en prinsesse som ble født på en morsom dag.
Hihi riktig det <3
Glad du ble glad for gaven derfor måtte jeg bare kjøp pysjeneHihi,hurra Tusen takk altså Elsker jo ole brumm her i huset
Jeg tror det er Synnøve som er min hemmelige venn..? Jeg fikk hintene guttemamma, hår og honning. Tror honningen er Ole Brum-relatert og så mener jeg at Oliver James har en flott hårmanke..? Pakken var også sendt fra Bergen...
Hehe, helt korrekt
Huff, tenkte ikke på det med Bergen jeg. Droppet jo skrive Synnøve og kun etternavn på avsender. Men skulle gjerne droppet mer. Vel vel. Jeg var uansett raus med hinta
Og ole brumm og hårmanke er helt rett. Han har nylig vært til frisør for juleklippen
Et av hitene vi fikk var en tegning av en palme så, gjetter på mamma-T :-D???
Ja, det var nok meg
Tusen tusen takk allerede brukt masse
Heilt korrekt. søte shrek
Heilt korrekt. søte shrek
Så bra godt den kom nytte sjokoladen ogsåTusen takk for pakken Det er flittig i bruk og storebror og kompisene fikk kaste seg over sjokoladen