Gjettetråd-hemmelig venn

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Greit med en egen gjettetråd:)

Så da er det bare å gjette i vei jenter:D

Jeg tipper at småføtter er min hemmelige venn? Har jeg rett mon tro?;):D

Hint som jeg fikk var at hun ikke hadde vært så aktiv i det siste, og at hun elsker mammarollen. Hun er mamma til en prinsesse som ble født på en morsom dag.

Lurt:D no er eg spent på gjettinga! :D

Tenkte me kunne ha ei oversikt her, som me fyller ut etterkvart som folk har fått bekrefta at dei gjetta riktig:) så den følger her:

FiskeN fekk pakke frå Troillmor
mamma-T fekk pakke frå Fiona84
Troillmor fekk pakke frå FiskeN
Venterpåoktober13 fekk pakke frå mamma-T
Småføtter fekk pakke frå ......
Pita fekk pakke frå Synnøve:)
Hoppetussa28 fekk pakke frå Pita
Fompen fekk pakke frå Venterpåoktober13
Synnøve:) fekk pakke frå Småføtter
Fiona84 fekk pakke frå oktobermini
oktobermini fekk pakke frå Fompen

Last edited:
Jeg tipper at småføtter er min hemmelige venn? Har jeg rett mon tro?;):D

Hint som jeg fikk var at hun ikke hadde vært så aktiv i det siste, og at hun elsker mammarollen. Hun er mamma til en prinsesse som ble født på en morsom dag.
Hihi riktig det :) <3

Min hemmeligvenn skrev at det ikke var lett å vite hvem hun var men ene hintet hennes var at hun har pratet mye om utslett på jenta si og har barn fra før. Jeg tror det er hoppetussa28 som er min hemmligvenn :) stemmer det? :)

Jeg tror det er Synnøve som er min hemmelige venn..? Jeg fikk hintene guttemamma, hår og honning. Tror honningen er Ole Brum-relatert og så mener jeg at Oliver James har en flott hårmanke..? Pakken var også sendt fra Bergen...

Jeg tror det er Synnøve som er min hemmelige venn..? Jeg fikk hintene guttemamma, hår og honning. Tror honningen er Ole Brum-relatert og så mener jeg at Oliver James har en flott hårmanke..? Pakken var også sendt fra Bergen...

Hehe, helt korrekt :P
Huff, tenkte ikke på det med Bergen jeg. Droppet jo skrive Synnøve og kun etternavn på avsender. Men skulle gjerne droppet mer. Vel vel. Jeg var uansett raus med hinta;)

Og ole brumm og hårmanke er helt rett. Han har nylig vært til frisør for juleklippen;)

Hehe, helt korrekt :P
Huff, tenkte ikke på det med Bergen jeg. Droppet jo skrive Synnøve og kun etternavn på avsender. Men skulle gjerne droppet mer. Vel vel. Jeg var uansett raus med hinta;)

Og ole brumm og hårmanke er helt rett. Han har nylig vært til frisør for juleklippen;)

Tusen takk for en fantastisk presang! Vi har allerede brukt alt flere ganger!

Et av hitene vi fikk var en tegning av en palme :-) så, gjetter på mamma-T :-D???

ImageUploadedByBV Forum1419364058.925144.jpg

Med dette bildet på pakken, gjetter jeg at Fiona84 var vår hemmelige venn:)

Back
Topp