Gjettetråd - hemmelig venn

Er så spennende å se hva alle har fått. :)

Fremdeles mange enda som ikke har fått eller hatt tid å dele bilde.
Gleder meg til flere bilder og gjetninger :) :)

Jeg sjekker postkassen hver dag, og venter spent på pakke fra min hemmelige venn ;)

Siden fristen var forrige uke må det jo snart være på tide at resten får sine pakker...

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Hurraa, i dag kom det gave til meg også :D Og den var så fantastisk fin!
Lille prinsen vår fikk både bamse og hjemmestrikk (!). Og jeg må si du er flink til å strikke.

I tillegg var det med et kort som rørte meg til tårer. Det var et ordentlig oppmuntringskort angående de triste nyhetene om min mors kreft. Du aner ikke hvor koselig det var å få noe så hyggelig fra noen jeg aldri har møtt :)

Jeg tipper det hele kom fra Gizom :)
Tusen takk!

ImageUploadedByBV Forum1370362534.049490.jpg

ImageUploadedByBV Forum1370366935.453292.jpgImageUploadedByBV Forum1370366945.225128.jpg

Jippi, jeg har fått gave!!
Og siden hintet var det ungarske flagget, kan jeg gjette det er frøken fryd som har sendt til oss! Tusen takk, snille deg!
Vi fikk en joggedress i 3 deler, to bodyer, høydemåler til veggen på babyrommet ( det har vi ønska oss!), og to rammer til babyrommet. Og storebror fikk ett skjønt trekk-opp-tog.
Tusen takk for flott gave! Også så gøy å få slike klær som ingen har maken til, så ikke hele barselgruppa har samme body på. ;)

Jeg henta pakka igår, og har styra i hele igår og idag for å få til bilde, og nå fikk jeg det til på appen. Så beklager det tok litt tid.

Da var pakken komt i min postkasse også :) Kjempe fint og eg lilte det :)
Har eg rett viss eg trur det er Amahel som er min hemmelige venn?? :)
1370436853824.jpg

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg fikk pakken min i dag! Såååå herlig falt virkelig o smak!
Bilde kommer og jeg tror den kommer fra Charlotte4- Tusen takk! Gleder meg til å pynte vogna;)

Her er bilde
ImageUploadedByBV Forum1370442476.134776.jpg

IMG_4466.JPG

Her var min pakke :D
2 bodyer i større str, 2 luer, strømpebukse og tøfler! :D

Greier nok ikke å gjette da, siden det ikke var noe lapp eller flere hint enn pakken.

Da har jeg også fått pakke fra min hemmelige venn. Fikk en bleiepose, bleier, sinksalve, våtservietter, en bukse og to luer... Og ikke minst et nydelig heklet teppe... :)

Jeg tipper at min hemmelige venn er Lillian84. Tusen takk for gaven :)

Vedlegg

• 1370460154772.jpg
    1370460154772.jpg
    86,5 KB · Visninger: 19
Back
Topp