Når ble første født?Termin 18. Mai, ble flyttet en dag sist så tipper det blir 19. Mai. Ikke at det har noe å si da jeg mest sannsynlig føder for tidlig denne gangen også..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når ble første født?Termin 18. Mai, ble flyttet en dag sist så tipper det blir 19. Mai. Ikke at det har noe å si da jeg mest sannsynlig føder for tidlig denne gangen også..
Nøyaktig det samme som her! Forrige gang ble han målt til 2 dager eldre på første ultralyd (7+1 da jeg var 6+6), og jeg ble satt fram 6 dager på OUL. Denne gangen ble fosteret målt til 6+5/6+6 da jeg var 7+1, så helt omvendt fra sist. Jeg blir nesten litt nervøs av det jeg, men det er vel helt naturlig at det kan være litt forskjell på dem!Forrige gang ble jeg flytta fram 6 dager, men han lå foran fra og med TUL i uke 7. Kom enda et par dager før termin
Frosken her har så langt vært litt treig (hCG-messig hvertfall) og ble målt til 2 dager bak på TUL uke 7. Så jeg er tilbøyelig til å tro at denne blir satt litt tilbake, selv om IVF-terminer ikke eeegentlig skal flyttes…
Da er det nok bare sånn det skal være daNøyaktig det samme som her! Forrige gang ble han målt til 2 dager eldre på første ultralyd (7+1 da jeg var 6+6), og jeg ble satt fram 6 dager på OUL. Denne gangen ble fosteret målt til 6+5/6+6 da jeg var 7+1, så helt omvendt fra sist. Jeg blir nesten litt nervøs av det jeg, men det er vel helt naturlig at det kan være litt forskjell på dem!
I uke 27 +2Når ble første født?