Gjettelek: termindato etter oul

Termin 18. Mai, ble flyttet en dag sist så tipper det blir 19. Mai. Ikke at det har noe å si da jeg mest sannsynlig føder for tidlig denne gangen også..
Når ble første født? ❤️
 
I følge mens termin 15.05. Var hos gynekolog og sjekket at eggløsning var der med UL. Kan vel hende man blir flyttet noe, men siden dette er mitt første svangerskap aner jeg ikke :laughing002
 
Forrige gang ble jeg flytta fram 6 dager, men han lå foran fra og med TUL i uke 7. Kom enda et par dager før termin :)

Frosken her har så langt vært litt treig (hCG-messig hvertfall) og ble målt til 2 dager bak på TUL uke 7. Så jeg er tilbøyelig til å tro at denne blir satt litt tilbake, selv om IVF-terminer ikke eeegentlig skal flyttes…
 
IVF her også! Forrige gang ble jeg flyttet fram seks dager på OUL, men fødselen begynte dagen etter IVF-termin. Så denne gangen holder jeg på den!
 
Forrige gang ble jeg flytta fram 6 dager, men han lå foran fra og med TUL i uke 7. Kom enda et par dager før termin :)

Frosken her har så langt vært litt treig (hCG-messig hvertfall) og ble målt til 2 dager bak på TUL uke 7. Så jeg er tilbøyelig til å tro at denne blir satt litt tilbake, selv om IVF-terminer ikke eeegentlig skal flyttes…
Nøyaktig det samme som her! Forrige gang ble han målt til 2 dager eldre på første ultralyd (7+1 da jeg var 6+6), og jeg ble satt fram 6 dager på OUL. Denne gangen ble fosteret målt til 6+5/6+6 da jeg var 7+1, så helt omvendt fra sist. Jeg blir nesten litt nervøs av det jeg, men det er vel helt naturlig at det kan være litt forskjell på dem!
 
Nøyaktig det samme som her! Forrige gang ble han målt til 2 dager eldre på første ultralyd (7+1 da jeg var 6+6), og jeg ble satt fram 6 dager på OUL. Denne gangen ble fosteret målt til 6+5/6+6 da jeg var 7+1, så helt omvendt fra sist. Jeg blir nesten litt nervøs av det jeg, men det er vel helt naturlig at det kan være litt forskjell på dem!
Da er det nok bare sånn det skal være da :D
 
Sååå vanskelig! Pos el-test 1 september, hadde aldri mensen før det, begynte kun å blø på dei nye ppillene 12 august og slutta derfor på dei 13 august (var planlagt med baby nr 3 altså). Klaffa altså med eingang. Jordmor seie termin e 22 mai. Eg gjekk ei veka på overtid med første og fekk 2 veke før med nr 2, begge var svære, så trulig igangsettelse med denna og (begge dei to andre e igangsatt). minste ha bursdag 12 mai og eg ha 20 mai, så veit ikkje heilt ke eg håpa på, haha! men eg trur det blir heilt i starten av mai!
 
Jeg gjetter 10. mai. Ikke så mye tidligere enn utgangspunktet men jeg har aldri gjort dette før så jeg aner ikke.:happy:
 
Jeg gjetter jeg blir satt frem, altså termin før mensentermin. Det sjedde med førstemann, men likevel kom han på mensentermin.
 
Back
Topp