Gjettelek: Hvilket kjønn bærer du på?

Førstegangsmamma2020

Gift med forumet
Vi som prøver :)
Snøkrystallene2021❄️
Februarbarna 2023
Har dere noen bestemt følelse enda?
Jeg har egentlig ikke det (enda), men før jeg ble gravid har jeg to ganger drømt at vi nå får gutt :dummy:

Hva med dere?
 
Gutt om jeg skal tenke på symptomer. Med datteren min fant jeg ikke ut av graviditeten før uke 13. Nå kjenner jeg så mye på kroppen. Eneste jeg kjente med datteren var sinnsykt vondt i magen. Derfor tok jeg test
 
Tipper gutt. Bare fordi at vi hadde sex samme dag som beregnet eggløsning ca.
 
Jeg aner ikke enda … var veldig gutt på gutten sist og på jente var det typisk jente .
Hadde ma i fjor og crava på salt lakris , så mulig gutt .

Jeg er spådd gutt nå da :santa så får se hehe
Og i følge kinesiske kjønns kalenderen sier den jente .
 
Jeg aner ikke enda … var veldig gutt på gutten sist og på jente var det typisk jente .
Hadde ma i fjor og crava på salt lakris , så mulig gutt .

Jeg er spådd gutt nå da :santa så får se hehe
Og i følge kinesiske kjønns kalenderen sier den jente .
Når jeg ser nærmere så regner man unnfangelsen to uker før mens og da kan det være gutt ifølge kinesisk fødselskart:scratch
 
Magefølelsen sier jente, kinesisk fødselskart sier gutt, mannen er overbevist om jente siden aksjer ble lagt fire dager før el.
 
Jeg velsler stadig vekk mellom å føle vi får gutt eller jente.
Magefølelsen har stemt for begge tidligere graviditeter, men den følelsen for hvordan kjønn vi skulle få kom ikke før en stund senere.
Må si jeg er skikkelig spent :excited001
 
Har en bitte liten magefølelse på jente og det kinesiske fødselskartet sier det samme men hvem vet, kan være gutt og
 
Jeg er ganske fin form, så tipper jente. Første svangerskap var jeg også i fin form og fikk jente. Andre gang var jeg mer uggen, og det ble gutt :)
 
Hodet mitt tror det er gutt. Magefølelsen sier jente. Har en av hver, så spiller ingen rolle :Heartred
 
Tipper gutt
 
Magefølelse sier ingenting, men om jeg sammenligner forrige svangerskap er de totalt forskjellige, så da vil jeg si gutt denne gangen
 
Back
Topp