Gjettelek: Hvilket kjønn bærer du på?

Har ingen følelse på denne( ennå) men har lenge hatt en følelse av at min førstefødte blir gutt :Heartred

Jeg tror fortsatt dette er en gutt! Tenkt nesten kun på guttenavn som selvfølgelig er det vanskeligste :dance008

Gutt. Helt merkelig. Kjenner det ikke, men jeg har lenge (flere år) trodd at jeg skulle få en sønn i februar, og nå som jeg faktisk har termin i februar, så velger jeg (enn så lenge) å holde på den tanken.

Har et lite håp om jente, men viktigst er frisk baby :Heartred

Jeg er helt sikker på at det er gutt, har vært det siden positiv test :happy: Må nok vente en god stund for å finne ut om det stemmer :joyful:

Jeg tror det er ei jente siden vi kun har jenter fra før av :p.
Samboeren har ikke guttesvømmere :hilarious:

Jeg begynte å tenke på mageboeren som jente fra positiv test, blir spennende å se

Magefølelsen min sier at det blir en jente. Samboeren har derimot bestemt at det blir en gutt, så vi får se :hilarious:

Mamma tror bestemt det er en gutt, jeg har ingen spesiell følelse enda. Har alltid hatt lyst på en datter (hekler mye dukker, og det hadde vært så koselig å ha noen som kan leke med dem - kan selvfølgelig prøve å hekle Hulken eller noe litt tøffere, men erfaring med nevøen er at det er biler som er tingen!)

Prøver fremdeles å ta innover meg at det er en baby, siden den ikke var planlagt :p

Jeg tror jente, men det er mest for at vi allerede har to jenter og jeg greier ikke forestille meg noe annet :)

I drømmene mine er det alltid en jente, så underbevisstheten min tror visst det! Men mannen er overbevist om at det er gutt, så en av oss får i hvert fall rett :p

Back
Topp