Gjettelek: Hvilket kjønn bærer du på?

MotherOfDragons

Elsker forumet
Stjerneskuddene 2024
Skuddårsspirene 2024
Er helt merkelig, men jeg har en sterk følelse på ar jeg bærer en gutt! :flower

Hva med dere? Hva tror/gjetter dere???
 
Jeg ser helt klart for meg en gutt. Han har navn og alt. Problemet er at det har jeg sett for meg siden vi begynte å prøve, så jeg kan ikke akkurat si at jeg har fått en intuisjon etter at det ble liv i magen! :p
...meeen, jeg hadde rett i følelsen med 21-barnet, da :angel11
 
Jeg ser helt klart for meg en gutt. Han har navn og alt. Problemet er at det har jeg sett for meg siden vi begynte å prøve, så jeg kan ikke akkurat si at jeg har fått en intuisjon etter at det ble liv i magen! :p
...meeen, jeg hadde rett i følelsen med 21-barnet, da :angel11
Det kan jo være rett ;)
Jeg hadde mange år før jeg planla å få barn sakt at første er gutt og andre er jente, det stemte:angelic:
Husker jeg til og med sa jeg ventet gutt allerede i uke 12 og så det med én gang på ul:hilarious:
 
Det kan jo være rett ;)
Jeg hadde mange år før jeg planla å få barn sakt at første er gutt og andre er jente, det stemte:angelic:
Husker jeg til og med sa jeg ventet gutt allerede i uke 12 og så det med én gang på ul:hilarious:
Jeg skjønte ikke hvor klar følelse jeg hadde sist, før stemoren min begynte å insistere på at det var gutt ("jeg gjetter ALLTID riktig" osv) og jeg ble altså så forbanna :p
 
Jeg skjønte ikke hvor klar følelse jeg hadde sist, før stemoren min begynte å insistere på at det var gutt ("jeg gjetter ALLTID riktig" osv) og jeg ble altså så forbanna :p
Haha. Jeg var så dårlig i første at jeg kunne ikke brydd meg mer. Men det var jente da :love7

Jeg trodde nummer 2 også var jente, men tok feil og det var gutt :laughing002:Heartred

Men når ANDRE skal ha barn så gjetter jeg ALLTID riktig merkelig nok :dead::laughing002
 
Har ingen følelse på hvilket kjønn det kan være. Har 2 jenter fra før og håper egentlig vi får ei jente til. Synes det er vanskelig å finne guttenavn vi liker begge to. Jentenavn føler jeg vi har ganske klart. :)
 
Har ingen følelse på hvilket kjønn det kan være. Har 2 jenter fra før og håper egentlig vi får ei jente til. Synes det er vanskelig å finne guttenavn vi liker begge to. Jentenavn føler jeg vi har ganske klart. :)
Helt enig ang guttenavn! Håper litt på jente kun pga navn! :love017

Lite følelse på hva det kan være, men heller mot gutt.
 
Har en sterk følelse på gutt:Heartblue Har ikke hatt rett på de andre barna, så blir spennende om det stemmer denne gangen:confused013
 
Faktisk ikkje tenkt på! Når eg blei gravid før jul så berre kjente eg nærmest med positiv test at det var ei jente. Nå i April så fekk eg samme beviste følelse tidlig, men at det var gutt. Spent på om det dukke opp noko :) aldri følt noko i dei andre 6 svangerskapa mine:happy:
 
Jente.. det er nesten bare jenter i familien og mannen min fikk også ei jente.. så kan fort hende det blir det :P
 
Back
Topp