Gjette-tråd

Ellen.

Forumet er livet
*MIA*
Skulle vi ha gjetta hvem som er våre hemmelige nissepakkevenner til jul?

kan jo lage en tråd over jul selvfølgelig, men lurte på om noen flere vil [:)]

ingen spekulering, for det er ikke lov her på bv [8D] [:D] men bare en gjettelek for moro skyld [:)]

ORIGINAL: lillelambi

ORIGINAL: FruNette

Jeg vet.. he he. Self. Men det stod også avsender på pakken min da. Men uansett veeeeldig spennende. Blir artig når pappa leser "til anette" "fra hemmeligvenn".. han må jo misforstå litt der[;)]

JA!! Det høres så "snuskete" ut på en måte!!!!!!!!!!!!

hehe, så lenge Jan VET hvorfor lappen er skrevet slik den er skrevet så må det gå greit [:D]

Kan godt lage en gjette-tråd, men har ikke fått gave enda... Den dukker vbel opp. Sikkert julestri på posthuset...

Jeg aaaner ikke hvem vi får gave av. Det var stempel på pakken, men har glemt hva d stod (ammetåke eller what!!??). Men min hemmelige venn hadde en utrolig fin håndskrift"!!! Sendte med ett kort med pakken som jeg har lest, men har ikke åpnet pakken enda altså. Men har fryktelig lyst, tihi  [:)]

jeg lurer veldig på hvem jeg kan ha fått fra???????????????????[:D] Det var en adresse her i stavanger men ikke noe kjent navn. Men vet at det er noen som har sendt pakke i andres adresse[8D]. Har en magefølelse at det kanskje kan være en av damene på andre siden av øya???? eller hva CamilleHE eller bymusa?
pakken er fint pakket sammen med de andre julegavene som vi skal ha med til østlandet[:D]

Jeg har en mistanke om at Ellen er min hemmelige nissevenn ? [;)]

Hammerfest stempel på min[;)]

ORIGINAL: lakerol

Det er mange av oss her inne [8D]

ORIGINAL: pewsie

Det er mange av oss her inne [8D]

Ja en hel skokk[;)]

ORIGINAL: pewsie