Gjette når lille kommer

Nørs appen > Min uke > Litt lengre ned på siden "Beregn din termin ved hjelp av AI"

eller..

Nørs appen > Min side > Min graviditet > Trykk på blyanten ved siden av termindato
Da fikk jeg 22. juli kl 02:34
Men la ikke inn all info om mitt og mannens blodtrykk, eller hvilken svngerskaps uke vi ble født i
 
Jeg har ikke hatt en dato i tankene, har termin 28.07 og prøver meg på 04.08
Ser for meg at han kommer sånn ca 2 uker over termin :smiley-ashamed004 Håper jeg slipper induksjonxsmile9
 
26.06 hadde vært fint (litt før tida, og da har vi bryllupsdag ;) ), men med min flaks blir det vel heller 27.07 :p
 
Jeg håper virkelig ikke ungen kommer 22. juli. Det er eneste datoen jeg vil unngå
 
Har termin 18. juli og hadde egentlig en rar følelse på 10. juli nå!! Men så tok jeg og la inn i den der AI-en og da ble det 19. juli.. sååååå... nå vet jeg ikke hva jeg skal tro! Håper veldig på magefølelsen da, det hadde vært fint om fødselen kom i gang av seg selv.

På grunn av alder, vekt og at det er ivf vil sykehuset sette meg i gang på termindato hvis ikke ting kommer i gang av seg selv før - og jeg har bare SÅ lyst å helst la kroppen ordne opp selv. Men om det blir igangsettelse på termindato er jo ikke 19. helt usannsynlig da :hilarious:
 
Legger dere inn dagens vekt eller vekt før graviditet når AI skal beregne termindato? :)
 
Back
Topp