Gjette kjønn

Jeg er mamma til tre jenter og en gutt. Jeg klarer ikke å huske at jeg hadde andre symptomer enn jeg har nå, og det er derfor umulig å si. Meeeen, jeg har en følelse på at det er en gutt. Blir spennende. Vi vil vite kjønn :)

Har 3 gutter fra før. Mer kvalm denne gangen og kviserSå heller litt mot jente denne gangen, men blir det enda en gutt så blir det stas det også

Tipper gutt, siden jeg håper på jente :p

Ingen magefølelse enda så det blir spennende å se, kanskje når det nærmer seg OUL så har keg det. Forrige gang så var jeg helt sikker på at det var jente, og fikk litt sjokk på ultralyd når det ikke var det.

Var 100% sikker på at det var en gutt, men jordmor sa under OUL i dag at det er en liten jente :Heartpink Magefølelsen på gutt var så sterk at jeg nesten ikke hadde sett for meg noe annet. Alle rundt meg bortsett fra noen få harogså tippet gutt, så skal bli spennende å se hvordan de reagerer når de får vite at det er en jente inni der.

Var 100% sikker på at det var en gutt, men jordmor sa under OUL i dag at det er en liten jente :Heartpink Magefølelsen på gutt var så sterk at jeg nesten ikke hadde sett for meg noe annet. Alle rundt meg bortsett fra noen få harogså tippet gutt, så skal bli spennende å se hvordan de reagerer når de får vite at det er en jente inni der.
Så gøy! Jeg kjenner meg også heeeelt sikker på gutt nå! Blir sjokk om det blir jente nå!!

Nesten som hos oss. Jeg var så sikker på at det var en gutt, og resten av familien min også trodde det. Men det blir en liten jente da jeg tok det ikke inn første dagen, klarte ikke se for meg noe annet. Nå synes jeg det blir staaas :D

Jeg gjetter på jente nr.4:-)

Hadde magefølelse på gutt i starten, men det var før symptomene kicka inn og var helt motsatt av hvordan det var under forrige svangerskap da jeg fikk gutt :p

Selv har jeg ikke hatt noen konsistent magefølelse. Svigermor var skråsikker på at det var jente, for jeg hadde jentemage, det kunne hun se LANG vei :joyful: Meeeeen det viste seg å være gutt, gitt!

Tror jeg får en jente denne gangen :) er så ulike symptomer i dette svangerskapet enn det var i forige. Er også mye mere dårlig,også har jeg ikke slikt søtsug som jeg hadde med sønnen min. Men drikker mye vann og spiser mere sundt i dette :) blir spennende å se, 3 uker igjen til OUL.

Tippet gutt her ser jeg, men det kommer ei jente :D

Tror jeg får en jente denne gangen :) er så ulike symptomer i dette svangerskapet enn det var i forige. Er også mye mere dårlig,også har jeg ikke slikt søtsug som jeg hadde med sønnen min. Men drikker mye vann og spiser mere sundt i dette :) blir spennende å se, 3 uker igjen til OUL.
Akkurat sånn har det vært hos meg nå også.....blir spennende

Back
Topp