Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så gøy! Jeg kjenner meg også heeeelt sikker på gutt nå! Blir sjokk om det blir jente nå!!Var 100% sikker på at det var en gutt, men jordmor sa under OUL i dag at det er en liten jente Magefølelsen på gutt var så sterk at jeg nesten ikke hadde sett for meg noe annet. Alle rundt meg bortsett fra noen få harogså tippet gutt, så skal bli spennende å se hvordan de reagerer når de får vite at det er en jente inni der.
Nesten som hos oss. Jeg var så sikker på at det var en gutt, og resten av familien min også trodde det. Men det blir en liten jente da jeg tok det ikke inn første dagen, klarte ikke se for meg noe annet. Nå synes jeg det blir staaasVar 100% sikker på at det var en gutt, men jordmor sa under OUL i dag at det er en liten jente Magefølelsen på gutt var så sterk at jeg nesten ikke hadde sett for meg noe annet. Alle rundt meg bortsett fra noen få harogså tippet gutt, så skal bli spennende å se hvordan de reagerer når de får vite at det er en jente inni der.
Akkurat sånn har det vært hos meg nå også.....blir spennendeTror jeg får en jente denne gangen er så ulike symptomer i dette svangerskapet enn det var i forige. Er også mye mere dårlig,også har jeg ikke slikt søtsug som jeg hadde med sønnen min. Men drikker mye vann og spiser mere sundt i dette blir spennende å se, 3 uker igjen til OUL.