Gjette kjønn

Fru Lale

Glad i forumet
Februarbarna 2023
Skal vi gjette kjønn basert på magefølelsen vår, også se oppdaterer vi etter ul for å se om det stemte?

Jeg tipper jente

Jeg har ingen magefølelse - men ringtesten og kinesisk fødselskart sier jente.
Og jeg har motsatte symptomer enn da jeg gikk gravid med gutt så velger å tro at det stemmer :p

Magefølelsen sier jente. Føler meg dårligere enn ved forrige graviditet da jeg fikk gutt. Er veldig spent på hva OUL sier.

Har bare gutter fra før, og hatt svært ulike symptomer fra svangerskap til svangerskap, så jeg ville ikke satt pengene mine på at det med symptomer et av betydning for kjønn ;)

Litt tidlig for meg å ha en følelse på kjønn, men tipper gutt. Men det kan også være fordi jeg ikke har erfaring med noe annet :hilarious:

Har ingen følelse og skal ikke vite før fødsel, men siden jeg har to jenter hadde det vært kjekt med en gutt :) men jeg føler jeg "kan" jente så det er flott hvis det blir det også :)

Men jeg gjetter gutt!

Tipper gutt ☺️ Fordi det fødes flest gutter i familien egentlig. :p

Kona sier at hun klarer ikke å gjette, mens jeg føler sterkt at det blir gutt ❤️ Men uansett hva vi får blir vi glad

Har fått en følelse på jente, mannen mener gutt :dummy::dummy1:

Alltid en litt større sannsynlighet for å få gutt, så jeg tipper gutt :D Blir spennende å se

Magefølelsen sier jente. Alle brødrene til mannen fikk jente først :D

Back
Topp