Gjett kjønn!

Jeg har en følelse av gutt :) Har ei jente og to gutter fra før. Men vi får vente og se hvor hormonell jeg blir :-p Akkurat nå er jeg kun trøtt.

Jeg tror det er en gutt, blir spennende å se. Tror kanskje vi skal prøve å vente til fødselen på svaret :)

sikkert gutt ;) det tror jeg alltid, forgie gang ville vi ikke vite. men var helt sikker på at det var en gutt.. kjøpte tilogmed litt ''gutte realtert'' tøy .. ut kom det en jente.. første var en gutt :P spiller ingen rolle for min del da ;)

Føler jente foreløpig.... Siden jeg ble kvalm fra dag 4+0 med gutten og ingen tegn før uke 6 med jenten. Da kom trettheten og puppene. Jeg er 4+3 nå og ikke særlig tegn unntatt noen få kvalmebyger, ikke på langt nær sånn kvalme jeg hadde med gutten.

Har fått enn liten følelse på jente :) vet ikke da men sist trodde jeg gutt å da var det gutt :) så blir spennende å se :)

Tror kanskje det blir jente, spennende å se om det stemmer. Har jente og gutt fra før og da har magefølelsen stemt :happy:

magefølelsen sier gutt. med de andre to stemte magefølelsen. men blir det jente har vi nok klær siden vi har 2 jenter fra før. Kinesisk fødselskart sier gutt.

Tror jente siden vi hadde sex 4 dager før eggløsning. Har to gutter fra før, så en gutt til hadde sikkert passer best inn i flokken siden de blir så tette ;) men hyggelig med jente og! :Heartpink

Denne gang har jeg ikke peiling... jeg følte gutt med sønnen og jente når vi mistet, men aner ikke denne gang. Har så langt ingen følelse om noe spesielt kjønn.

Back
Topp