Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Tror gutt, føler meg veldig lik som forrige gang. Kanskje noe mer trøtt og litt mindre kvalm bare, men ellers mistenkelig gjenkjennbart Hadde vært veldig koselig med jente syns jeg! Ikke sånn, blir selvfølgelig glad for en nydelig liten gutt og, bare kanskje litt ekstraspesieltsuperglad om det viser seg en jente
Føler det kanskje blir en jente, men vet ikke om det er magefølelse eller bare at jeg har veldig lyst på jente. Men blir jo glad uansett kjønn men hadde vært kjekt med en av hver kjønn..
Jeg tror det blir gutt denne gangen, alt er så forskjellig fra forrige graviditet så det er sikkert derfor jeg tror det! Har ei jente fra før så det hadde vært morro, men det spiller overhodet ingen rolle da Vi skal vente til fødselen med å se kjønnet så det blir såå spennende
Har en veldig sterk følelse på at det er jente, symptomene nå er også helt motsatt av hva det var i min første graviditet med sønnen min Blir spennende å se, og blir like glad uansett <3