Gjett kjønn!

Tror det blir gutt...
Hadde helt motsatt symptomer ved forje sv skap :p

Jeg har virkelig ikke følelsen på noe, så det blir spennende å se! Vet ikke hvilke symptomer som kommer mest hos gutt/jente, er mitt første svangerskap

Aner ikke! Men kan gjette på jente da, kun fordi jeg har veldig lyst på jente denne gangen :P

Har ikke peiling! Er helt rart, men kommer vel snikende når det går mer opp for meg at der faktisk er en baby inni der!

Nå hadde jeg to helt forskjellige svagerskap med jentene. Så jeg sier jente igjen, selv om det gjerne kan være en gutt :-)

jeg har en følelse på jente, men kan likså greit være gutt for symptomene er litt blandet fra mine forrige svangerskap ( har gutt og jente fra før):sign17:sign19

Samboeren min har en gutt fra før, og jeg håper og tror det blir jente. Er kvalm, dårlig mage, svimmel til tider, hormonell, såre pupper, dårlig matlyst

Tror jente. Har to jenter fra før. :dummy1::dummy1: hadde jo vært utrolig moro med en gutt, men har på følelsen at vi kun får jenter :happy:

Jeg tror det blir gutt. Tok ringtesten, og den viste gutt, jente, gutt, og jeg har gutt og jente fra før ;)

Gjetter gutt fordi dette svangerskapet hittil er så annerledes enn det forrige da jeg gikk med jente :p

Har en følelse av at de er jente denne gangen og, men mannen å alle andre tror det er gutt (kanskje fordi vi allerede har ei jente fra før av hehe)

Back
Topp