gjett hvor ..

snosa

Elsker forumet
yngste bror av Tiril og jeg har vært?

I går besteg vi Galdhøgpiggen; vi er så førnøyde med oss selv. Det var snø og vinterstemning der oppe. [:D]

Jøss![:o][:D]

Dere er spreke![:D]

Oi - tøffinger!

Er du støl i dag da?

ja, litt. Snuppa var hjemme med pappan sin; to netter uten henne, litt deilig også, men stor stas da vi kom hjem.[:D][:D]

Turen var rene vitaminsprøyta for meg![:D]

Så bra da!

Det er sikkert litt godt å kunne ha litt tid "for seg selv" også, uten barn. Eller uten små barn da (regner med du slapp å bære broren til Tiril til toppen av Galdhøpiggen[;)]).

Jeg skal sove borte fra Isabelle for første gang nå til fredagen. Gruer meg litt også jeg...

ORIGINAL: camika

Jøss![:o][:D]

Dere er spreke![:D]

Så flott! [:D] Var der for et par år tilbake - dvs. et par år før Jonathan kom - det er en utrolig flott tur!!!!! [;)]

Imponert

så spreke[:)][:)] (og heldige)

dere får bestige flere topper snart da[;)] (siden det var som en vitamininnsprøyting[:D])

får jeg spørre om hvor lang tid turen tar[:-][:-][:-]

ORIGINAL: pupple

så spreke[:)][:)] (og heldige)

dere får bestige flere topper snart da[;)] (siden det var som en vitamininnsprøyting[:D])

får jeg spørre om hvor lang tid turen tar[:-][:-][:-]

ca. 6 timer.  Vi gikk fra juvasshytta. Kanskje Glittretind får besøk av oss neste gang.[:D] . Turen Anbefales. min eldste sønn og jeg var der får fem år siden; siden jeg har som mål at alle mine barn skal få en slik tur, må jeg nok dit en gang til om ca. 10 år, det gjelder å holde seg i god form.

ORIGINAL: Glad70

Så bra da!

Det er sikkert litt godt å kunne ha litt tid "for seg selv" også, uten barn. Eller uten små barn da (regner med du slapp å bære broren til Tiril til toppen av Galdhøpiggen[;)]).

Jeg skal sove borte fra Isabelle for første gang nå til fredagen. Gruer meg litt også jeg...

Jeg slapp å bære Nicolas, ja. Han er familiens spreskeste, så han måtte vente på mor.[:D][:D][:D] Vi hadde det riktig koselig på turen!

Back
Topp