Gjett hvem?

ORIGINAL: Mamma til 2 Gutta

ORIGINAL: ajasto

Som jeg skrev i den andre tråden..... jeg har gutt(er) fra før......[:D]
Skal jeg skrive så mye mer så finner dere ut med en gang.

Jeg er forresten ikke ung..... men ikke så veldig gammel heller[;)]

grattis så mye med enda en liten spire[:)]
bare sånn at dokker som e etterforskera slæpp å kaste bort tia....så e d ikkje mæ....hehehehehehehehehehehehehehehhe
kom på at det innlegge mitt ang bryllupe dokka opp vældi passanes i forhold tel de gravide[8D] hahahahahahahahaha
men nu har æ i allefall jedd dokker et navn mindre...hehehehe

hehe, tenkte jeg skulle skrive det i den tråden din, men så fant jeg ut at jeg skulle lese ferdig alt først[8D] bra du avklarer slikt, hehe.

hvor står det at det eer hennes fjerde?? Elimor har allerede sagt at det ikke er henne, har ikke 3barn også det?

JA, det stod at hun hadde tre. Er vi såååå mange som har tre gutter her da? husker bare folk med jenter også jeg. 3barn, lehcar og elimor? Men to av dem har sagt det ikke er dem...

hmmmm

men vi vet jo ikke at alle ungene er gutter da... 3 barn og elimor påstår det ikke er dem[8D]
og de andre jeg kommer på har jo bare jenter...[8|]
gah, at vi enda ikke har skjønt denne er frustrerende!![:D]

For meg er Ajatso et hundenavn! Så min teori er Gullungene. For hun har to gutter fra før (inkl den sjarmerende hunden), Hunder blir regnet som et barn/familiemedlem så dette blir da det 4.barnet!

Hva med gakka er det det hun henter ? hun har tre

Er det ingen her med 3 gutter? Kan et av "barna" kanskje bare være et kjæledyr for å lure oss? Eller er det en av dem som har byttet mann og fått bonus-barn? Enn Kine og SanderogEliassinmamma? Synes de plutselig var påfallende aktive. Mwen litt vanskeligere med fjerde barn da. Men hva med kines kjæreste? Har han barn fra før?

ORIGINAL: silje a

Hva med gakka er det det hun henter ? hun har tre

Gakka har visst 5. Først 2, så tvillingene og så en gutt i januar 2009.

Eller skal vi gå for den som har 3 gutter fra før?? Liki??

ORIGINAL: Actrine

Eller skal vi gå for den som har 3 gutter fra før?? Liki??

Hvis hun er den eneste med 3 gutter så MÅ det jo bare være henne. Hvis da ikke kjæledyr eller bonusbarntorien stemmer. Eller at Gut(ter) er 2 gutter og ei jente.

Når er dagen for 12 uker????? Blir det ikke avslørt før det???

ORIGINAL: Actrine

Når er dagen for 12 uker????? Blir det ikke avslørt før det???

Var 11 uker i lørdags og vil da være 12 uker lørdag. Og da er jeg i Selbu uten nett. Du sladrer ikke sant Actrine?

Ho har jo ikke sagt at hi har mer enn 1 gutt da....[;)]
Har jeg gått glipp av noe stort noe her??? Har Kine kjæreste???

ORIGINAL: Nøste77

Ho har jo ikke sagt at hi har mer enn 1 gutt da....[;)]
Har jeg gått glipp av noe stort noe her??? Har Kine kjæreste???

Vet ikke om Kine har kjæreste nå, men hun hadde da for en stund tilbake. I en eller annen tråd skrev "Ajaasto" at hun hadde gutt(er) fra før. Så det er jo trolig mer enn en gutt da...

Nei her er det vill gjetting på gang, så alle teorier florerer fritt! (så jeg finner opp kjærester og bonusbarn og kjæledyr i fleng)

Jeg sladrer til deg Olive!![:D]

Hahahaha...jeg synes det er moro å spekulere. Jeg holder fortsatt en knapp på gullungene. Hun har en jente, en gutt og en hund...var ikke den hunden en gutt da?

Eller liki? Har ikke hun tre gutter? Går jo hel i surr med alle barna her inne jeg...og så faller jeg av når det er folk som ikke er så aktive. Men jeg er jo i Danmark på lørdag....aaaaarg. Må få noen til å sladre til meg også!

Back
Topp