Ser at bokstavene passer til dørsalg, men regner ikke med at det er riktig ut fra bildene... Sorry!Dette er et annet spill som heter gjett ordet!
Noen som kan hjelpe meg og ser hvilket ord det skal være? ☺
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser at bokstavene passer til dørsalg, men regner ikke med at det er riktig ut fra bildene... Sorry!Dette er et annet spill som heter gjett ordet!
Noen som kan hjelpe meg og ser hvilket ord det skal være? ☺
Ser at bokstavene passer til dørsalg, men regner ikke med at det er riktig ut fra bildene... Sorry!
TulipanNoen som kan fortelle meg hva dette er??
Prøvd emojination?Fy søren,glad jeg er ferdig med dette spillet!!Tok helt av jo,holdt meg oppe til langt på morgen.
Edit:Angrer på at jeg lasta ned hehehÅh denne må jeg laste ned!
Nei...........vet ikke om jeg tør ......... Jeg blir fort avhengig......Prøvd emojination?
Stay away! Avhengighetsskapende!Nei...........vet ikke om jeg tør ......... Jeg blir fort avhengig......
Hva er det slags spill?Prøvd emojination?
For sent,holder på å laste ned...Stay away! Avhengighetsskapende!
Nooooo, du er advartFor sent,holder på å laste ned...
JøssGjette emojiene Slik som denne Vis vedlegget 167151
Det er på norsk så den var hjemsøkt Er noen som er ekstremt vanskelige...Jøss
Hva er svaret der da, f.eks?
Tenkte ghost house, men det passer jo ikke
Du får sende meg pm om du står fast da, hvis du trenger hjelp Eller starte en trådFor sent,holder på å laste ned...
Du får sende meg pm om du står fast da, hvis du trenger hjelp Eller starte en tråd
Nå er jeg spendt Hvordan har det gått?Ja gjett om!!
Hehehe %#*€#% ble sittende noen timer og spille ja. Til slutt da jeg satt fast så ble jeg utålmodig og søkte nettet på fasit og da jeg fant fasiten på HELE spillet. Da var det ikke spennende lengre..så sånn endte detNå er jeg spendt Hvordan har det gått?