Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må ha en vi kan sette i boden når den ikke brukes, så sofa passer litt dårligVi bruker en sovesofa fra jysk som gjesteseng![]()
Ja, ser denMå ha en vi kan sette i boden når den ikke brukes, så sofa passer litt dårlig![]()
Ja, er sånn vi tenkerJa, ser denVurdert slik enkel reiseseng man bretter sammen da?
Tror det heter feltseng eller noeJa, er sånn vi tenkermen søkermanu på reiseseng kommer det bare opp barnesenger
![]()
Men er ikke det med sånn stoff i bunn og ikke planker??Tror det heter feltseng eller noe![]()
Ånei, det tør jeg ikkeVi skal faktisk ha denne loftsengen fra IKEA som gjesteseng. Gjesterommet kommer på sikt til å bli babyen sitt, men med denne sengen kan hun ha "rom" under. Hun kommer jo ikke til å bruke rommet til å leke på med det føste
http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/00160866/
Slik tenkte jeg på:Men er ikke det med sånn stoff i bunn og ikke planker??hmm... Men skal sjekke ut IKEA sin, men vil jo gjerne vite hvordan den er å ligge på
når vi flytter skal vi etterhvert prøve å venne ungen til å sove på sitt rom hele natta og tror vi rett og slett må sove litt der inne.. Og greit å ha om får gjester
![]()
Er sånn jeg tenker på
Vi har en veldig lik en. Funker fint for noen få netterEr sånn jeg tenker på![]()